Napisane przez: torlin | 20/04/2008

Najpiękniejsza modelka świata

Oto specjalnie dla mnie najpiękniejsza modelka świata prezentuje na wybiegu nowoczesne nakrycie głowy.

Pozwólcie, że w tak miłym dniu pozwolę sobie na prywatę. Moja wnuczka Oleńka ma dzisiaj chrzest. Moja córka miała wielkie kłopoty ze zgromadzeniem całej bliskiej rodziny w jednym dniu w komplecie, trochę to trwało, ale udało się.

Modelka zastanawia się, jak jej pokaz został odebrany przez fachowców z branży i zainteresowaną publiczność.

Ponieważ Oleńka urodziła się 7 września, to niedawno skończyła 7 miesięcy. Jeszcze na jakiekolwiek wspólne wyprawy będę musiał poczekać.

Pełny sukces. Widać zadowolenie z dobrze wykonanej pracy.

Responses

  1. Bez chwili wahania dołączam do chóru gratulacji i zachwytu. Niech po Tobie dziedziczy cechy wewnętrzne !!!

    😀

  2. Dumny dziadku Jacku śliczną masz wnuczkę … 🙂 … pięknego dnia życzę a nad Oleńkom niech dobre Aniołki czuwają ….:)

  3. Jolinku!
    Wielkie Dzięki!
    Dana1!
    Dzięki! Ale jakie to szczęście, że podkreśliłeś słowo „wewnętrzne” 😀

  4. rzeczywiście urocza! gratulacje!

  5. Gratuluje,

    sliczny bobas !

    Czy Olenka to od Aleksandry ?

  6. Pokaz został odebrany wyjątkowo pozytywnie 🙂 Pozdrowienia dla dziadka i wnuczki!

  7. Wzruszeń powinszować:)
    Kłaniam nisko:)

  8. Tak Jacobsky, od Aleksandry. Moja córka , jak miała 15 lat mówiła, ze jak będzie miała córkę, to będzie Aleksandra (Oleńka).
    Dzięki wszystkim za życzenia.

  9. Moja corka nazywa sie Aleksandra

  10. No widzisz Jacobsky, jaki ten świat jest mały.

  11. a moja córka jest też Oleńka ale od imienia Olga … 🙂 … miała być Aleksandra po mojej babci ale nie ja w urzędzie byłam zgłaszać … 🙂 … ważne, że córce się imię podoba … 🙂

  12. Śliczności i Slodkości !!!
    Ucałuj ode mnie Oleńkę w obie piętki !
    Trochę Ci Dziaduniu Torlinie zazdroszczę – też bym tak chciała. Obojgu Wam dużo szczęścia, dużo słońca życzę !

    Bars.

  13. 🙂 🙂 🙂

    To uśmiechy dla Was obojga !

    Bardzo, bardzo niewyspana i zapracowana Bars z nad nagle popsutej klawiatury.

  14. Dzięki Bars!
    Jolinku!
    Ale tak bywa. Moja była miała być Magdą, teść pojechał do kościoła i popił sobie z księdzem „na okoliczność”. Obydwaj zastanawiali się, jak jest „całe” imię od Magdy i doszli do wniosku, że „Małgorzata”. I od tego czasu dla bliskiej rodziny jest ona Magdą, a dla wszystkich innych Gośką.

  15. Gratuluję!

  16. Gratuluję!

    Swoją drogą, spotkałem się z takim przypadkiem, że znajoma, znana wszystkim jako Iwona, w dokumentach ma wpisane coś innego (Krystyna?). Co się okazało — rodzice się umówili, że będzie Iwona, ale do urzedu stanu cywilnego zgłaszał narodziny ojciec, któremu akurat podobała się piosenkarka i podał jej imię… Efekt: inne imię jest w użyciu, a inne w dokumentach…

  17. Brawo Oleńka! Widać już poważne uzdolnienia w kierunku „biznesu bez stresu”. Praca zrobiona – błogi uśmiech na twarzy, a umysł spokojny, jak tafla wody o zmierzchu.

  18. Nawiązując do niektórych postów, przypominam sobie, jak w dawnych czasach siedzieliśmy we czwórkę, przy jednym stole, na zajęciach laboratoryjnych w stolicy Galicji – koleżanki Anita, Dzidzia oraz Renia, no i ja jeden (ktoś paniom tę aparaturę musiał podłączyć). Gadu-gadu, a wtedy okazało się, że wszystkie trzy chrzczone imionami Maria Teresa – i zrozum tu kobiety!
    Dziadkowi życzę wszystkiego dobrego, a także niedługo rozmów z wnuczką o wszystkim.

  19. Spóźniłam się z zachwytami i życzeniami najlepszej przyszłości dla prześlicznej wnuczki. Jeśli będzie tak mądra, jak jest śliczna, to podbije kawałek świata.
    Zresztą… po kim miałaby być nie mądra?
    Spóźnienie z powodu tej wściekłej anginy, która dopiero teraz – po siedmiu tygodniach mi się wycofuje i zaczynam chcieć żyć.


Skomentuj

Kategorie

