Napisane przez: torlin | 31/08/2008

BlogDay 2008

Długo zastanawiałem się nad kolejnością, kogo przedstawić jako Blog Roku. Bardzo proszę, aby wszyscy pozostali się na mnie nie gniewali, ale starałem się zrobić to solidnie.

  1. Wachmistrz – wspaniały, historyczny blog, pisany językiem staropolskim, poruszający bardzo ciekawe tematy. Szkoda, że tak rzadko wpisuje się do mnie. Tęsknię również za wpisami komentatora Wachmistrza i współredaktora Jego Blogu Cypriana Vaxo.
  2. Kuczyn czyli Pan Waldemar Kuczyński – przyznaję, że coraz ciekawszy blog polityczny, mam tam bardzo wielu znajomych.
  3. Grześ – wspaniały blog na luzie, lubię czytać Grzesia, mojego prywatnego anarchisty. Mamy wspólne poglądy polityczne i filozoficzne, lubimy tę samą muzykę i obydwaj pasjonujemy się niemieckim (chociaż ja pod tym względem jestem przy Grzesiu Cienkim Bolkiem). Moim podstawowym problemem jest umieszczenie komentarza w jego blogu, to jest tak skomplikowane, że czasami mnie zniechęca. Może to wreszcie będzie działać http://tekstowisko.com/blog.tecumseh.html
  4. Tes Teq – bardzo fajny blog ekonomiczny, ale poruszający również inne problemy. Jego wielką zaletą jego codzienność, wadą zaś brak zdjęć.
  5. Ex aequo Komerski i Dru’ – Komerski za wspaniale prowadzoną etymologię nazw poszczególnych stanów USA, Dru’ zaś za niesamowicie ciekawą tematykę wpisów w blogu. Wadą obydwu jest niesłychana wprost rzadkość notek.

Wypadły z listy blogi „Polityki”, bo mnie znudziły. Komentarze polityczne są pełne agresji, demagogii, zaś blogi Dory i Pana Piotra Adamczewskiego stały się klubokawiarnią dla zainteresowanych. Najczęściej kończę na przeczytaniu notki autorskiej, nie mam czasu czytać 500 wpisów na tematy dowolne.

Responses

  1. Waść żeś się, widzę, naparł starego w pąsach niczem dziweczkę jaką niewinną ujrzeć koniecznie… Cóż mi rzec, Torlinie? Dech mi zaparło… Anim godzien takich ocen i wzruszeń z samego rana… Bóg Zapłać:)

  2. Dziękuję i pozdrawiam.

  3. Jesienne zniechecenie?
    Nawał pracy?
    Wielka miłosć?
    Co z Toba Torlinie?

  4. Masz rację, Drogi Edwarze, opóźniłem się o 1 dzień. Na swoje usprawiedliwienie chcę napisać, że ze względu na konieczność umieszczenia notki „BlogDay” koniecznie 31 sierpnia przyśpieszyłem ją o 1 dzień. Bilans musi wyjść na zero.

  5. Bardzo dziękuję Torlinie za umieszczenie mnie w piątce i do tego razem z serdecznym bratem Komerskim.

    Co do częstości notek to niestety moje problemy (egzystencjalne) oraz czas wolny na pisanie nie są w stanie sprostać rozmiarami Twojemu zapotrzebowaniu na nie. Martwi mnie to, ale cóż… życie…


Skomentuj

Kategorie

