Napisane przez: torlin | 03/01/2009

Pierwszy wpis w drugą rocznicę

Kłaniam się wszystkim. Chciałbym Wam opisać swoją sytuację, wątpliwości i stan aktualny. Rok 2008 był rokiem niesamowitym, przełomowym, rokiem, który przewartościował moje życie. I spowodowały ten stan właściwie dwa wydarzenia podstawowe, a za tym posypały się incydenty drobne.

Pod koniec lipca zaproponowano mi pracę, etat stosunkowo nieźle płatny, tak że po szybkim przejściu przez całe Tatry 12 sierpnia zacząłem pracę. Wyczerpującą, długotrwającą, wymagającą ode mnie dużego zaangażowania. Drugim takim wydarzeniem był powrót mojego syna do domu razem z narzeczoną i postanowienie założenie gniazdka na piętrze.

I posypało się. Po długotrwałym niezaglądaniu do poczty zlikwidowano mi ją – no to ja się na Interię obraziłem i założyłem konta w gmailu. Straciłem w ten sposób wszystkie adresy. Zgubiłem komórkę i w ten sposób straciłem kontakt z bardzo wieloma ludźmi. Ale w ten znakomity sposób wiele kontaktów zweryfikowałem. Zmieniłem konta e-mailowe, operatora, bank.

Ten nasz zaniedbany dom przeszedł taką metamorfozę, że to jest coś cudownego. Brygady budowlano – remontowe zmieniały się, żyliśmy w nieprawdopodobnym pyle. Ale to się skończyło, mój pokój jest tak odmieniony, że nie do poznania. Mam czerwoną ścianę, nowy sprzęt, zacząłem inne życie.

Podstawowym moim problemem pozostaje jednak blog, zupełnie nie mam pomysłu na jego prowadzenie, a dawna formuła trochę mi się wypaliła. Oprócz tego w moim komputerze brakuje mi kilku niezbędnych programów do jego prowadzenia. A najgorsze jest to, że zupełnie brak mi czasu na prowadzenie tego rodzaju wpisów, wymagających dużych przygotowań. W związku z tym na początku będą to tylko notki publicystyczne.

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i pomyśleć, że 6 stycznia 2007 roku ukazała się pierwsza notka w moim blogu, jeszcze w Interii. Dwa lata temu. Obiecuję teraz większą aktywność, tylko ten diabelski brak czasu.

Responses

  1. Odmian zatem powinszować, formuła taka czy insza prędzej czy później się znajdzie, choć podług mnie dotychczasowej nic nie dolegało… Ważne, żeś jest, Torlinie! Ergo bibamus:)))

  2. A jakież to programy trzeba miec do prowadzenia bloga? Poza przeglądarką, rzecz jasna 🙂

  3. Dobrze, że znowu jesteś Torlinie, bo już się niepokoiłam.

  4. Hoko!
    Paint Show Pro
    Marto i Wachmistrzu – dzięki!

  5. Witam w Nowym Roku Torlinie 🙂

  6. Witaj, życzę jeszcze wspanialszego 2009!
    Tak długo nie było wpisów, że już czarne myśli zaczęły się pojawiać… powaga – więc widzisz, że musisz pisać, bo czekamy. Pozdrawiam!

  7. Czyli zmiany w sumie pozytywne.
    Życzę zdrowia i pomyślności w Nowym Roku, niekoniecznie przełomowym 😉

  8. Wypalić formułę w dwa lata to nieźle trzeba palić.
    Dymu narobiłeś, że my wszyscy zaczadzeni, gdy Ciebie nie było, dostawszy się nagle w strefę świeżego tlenu, poradzić sobie nie potrafiliśmy i prosimy, jak widać, o przywrócenie dymu 😉 😆

  9. Dobrze, że znowu piszesz:0

    pzdr

  10. Czerwona ściana? Chyba zamiast porannej kawy!

    Jakich programów używasz do prowadzenia bloga? Ja używałem Notatnika, a teraz gmail-a i google docs.

    Powodzenia!


Skomentuj

Kategorie

