Napisane przez: torlin | 06/06/2009

Pustka

Spływ 016

Torlin odczuwający pustkę.

Odczuwam pustkę. Wczoraj był termin napisania nowej notki, a ja nie wiedziałem o czym. Próbowałem napisać o Szapocznikowej jako o prawdziwej Polce, ale doszedłem do wniosku, że jej nie lubię. Następnie pomyślałem, że napiszę o malutkim słowie „subsydiarność”, ale doszedłem do wniosku, że kogo to obchodzi. Później pomyślałem, że napiszę, jak ja nie lubię Woody Allena. Albo jak ja przepadam za rysunkami Raczkowskiego. Ale nic nie napisałem, ponieważ odczuwam pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę, pustkę.

Ps. Aha, zapomniałem dodać, że odczuwam pustkę. Ale dla Bars coś tam skrobnę.

Responses

  1. To ja współodczuwam z Tobą drogi Torlinie, czy Ty ze mna? a może to narodowe dni pustki?
    😉

  2. Pustki nie znoszę i jak mogę zapełniam… Najchętniej jakiem zacnem Cabernet_Sauvignon ale od biedy i Merlot ujdzie…
    Kłaniam nisko:)

  3. Wielu z nas zna uczucie męki twórczej, wystarczy dla przykładu spojrzeć na blog Komerskiego, Hoko, Dru’, Telocha!

  4. pustka jest blogoslawienstwem. uwiera nas, bo nie jestesmy do niej przyzwyczajeni, ciagle otaczamy sie ludzmi, rzeczami i zdarzeniami i czujemy, jakbysmy w kazdej chwili musieli miec cos do powiedzenia. nie musimy! pustka jest dobra, w pustce mozna sobie spokojnie dryfowac. z niemoca tworcza walczyc nie warto, trzeba sobie odpuscic i czekac az wroci… pozdrawiam sobotnio:)

  5. Pustka to jeszcze nie pustać 🙂 Siedź spokojnie, popatrz na jakieś chmury, drzewa, może się wnuczka przyturla po schodach…
    Natura nie znosi próżni i zrobi swoje 😉

  6. Jeśli przyniesie ci to choć chwilową ulgę, to wiedz że i ja nie lubię Woody Allena. Ani genialnego Chaplina. Jakoś mnie nie bawił ani trochę.

  7. Co to? Przyszła moda na pustkę? 😉

  8. Szkoda — trening czyni mistrza 🙂
    (Gdy sobie odpuściłem codzienne blogowanie, to o wiele trudniej zabrać mi się do pisania nowych notek.)

  9. Jesteś pewien że to pustka? A nie przesyt?

  10. Narzuciłeś sobie terminy? Stąd ta pustka 😉
    Nienawidzę terminarzy, obowiązków i takich tam.
    Miękka twórcza? Znaczy taka rura? 😉
    No nie, nie Ty przecież…

  11. HM, to jak wpis dla mnie 🙂
    Aż dziwne, że go nie skomentowałem od razu jako pierwszy.
    No, cóż niedopatrzenie.
    W sumie moje blogowanie określiłbym dwoma słowami: pustka i chaos, chaos i pustka i tak w kółko 🙂

    A o pustce tekst już kiedyś napisałem 🙂

    http://tekstowisko.com/tecumseh/58155.html

    Wachmistrzu, proszę nie dezawuować merlota, że tylko ujdzie 🙂 ?

    http://tekstowisko.com/blog.merlot.html

    Pozdrówka.


Skomentuj

Kategorie

