Napisane przez: torlin | 25/09/2009

Moje wakacje

Zgodnie z obietnicą daną Neli składam sprawozdanie ze swoich wakacji. Pierwotnie miałem jechać do Oberstdorfu, miałem nawet zarezerwowany bilet lotniczy do Monachium. W ciągu jednego  dnia zmieniły się moje warunki finansowe i postanowiłem pojechać gdzieś w Polskę, gdzie jeszcze dotychczas nie byłem. Ponieważ moja stopa (lewa) nigdy nie stanęła na Babiej Górze, w związku  z tym postanowiłem pojechać do Zawoi. Znalazłem w Internecie fajny pensjonat i tam biorąc suchy prowiant zamiast kolacji, a na jej miejsce jedząc wieczorem obiad spędziłem w tych górach prawie dwa tygodnie. Miałem wielką frajdę, bo przyjechał specjalnie do mnie Geograf i spędziliśmy wspaniały dzień na górskich wędrówkach. Zdjęcia są właśnie z okolic Zawoi. Na prawie cały tydzień pojechałem na swoją Bukowinę, ale już pierwszego dnia na Przełęczy Kondrackiej złapał mnie taki deszcz, o takiej intensywności, jakiej nie spotkałem jeszcze w swoim życiu. Kubły to jest mało powiedziane. Niestety skończyło się to trzydniowym leżeniu w łóżeczku.

—————————–

Gromada – z Torlinem po kraju

Rząd – gry i zabawy ludu polskiego

Rodzina –kierunkowskazy ukierunkowujące w odpowiednim kierunku

Burdele

Responses

  1. Spoglądając na ów drogowskaz mam dylemat odnośnie wyboru drogi życiowej…

  2. Dzięki za sprawozdanie i fotkę. Piękny widok 😀
    Tamtejsze trasy długie i mocno widokowe.
    Mnie z pierwszego pobytu w Tatrach zapadł w pamięć plakat, zapowiadający występy zespołu muzycznego LOS JUHASSOS.
    Naprawdę 😆
    A w realu walczę z jakimś paskudztwem w programie przeglądarki. Jestem zniechęcona.
    Na dodatek popsuła mi się drukarka. 😦

  3. Jurgi
    W tym dylemacie ? nie ma zakazu skrętu w lewo? Bo tylko jest zakaz parkowania.
    Pozdrawiam

  4. Ja wybieram smyranie zajęcy w sałaciakach.
    A co? Nie wypada?


Skomentuj

Kategorie

