Napisane przez: torlin | 23/12/2009

Wszystkiego Najlepszego

Składam jak co roku, niezmiennie, wszystkim swoim Czytelnikom i Komentatorom najserdeczniejsze życzenia: zdrowia, pomyślności, trafnych i kąśliwych notek, mnóstwa prezentów pod choinką, miłości najbliższych im osób, smacznych wigilijnych i świątecznych potraw oraz humoru i zadowolenia z życia.

Ja w tym roku spędzam święta „na krzywy ryj”, w Wigilię pracuję do 17 i stamtąd wprost do córki (mam 200 m), w piątek do siostry, a sobotę spędzę z synem. Tylko „niedziela będzie dla nas” – ciekawe, czy wszystkim moim komentatorom mówi coś nazwisko Korda.

Ja jestem wielkim zwolennikiem prezentów „sterowanych”, mówię po prostu, co chciałbym dostać. Mam tak dosyć krawatów, wód kolońskich, przypadkowych książek i prezentów. Wychodzę z założenia, że jest mnóstwo rzeczy, które chciałbym mieć, a na które szkoda mi pieniędzy. Za każdym razem jest taki sam proces myślowy: „Ale to fajne”. „Ale szkoda na to 40 (60, 80, 100) zł, mam ważniejsze wydatki”. Mój Tata mi mówi: „Pójdę do Empiku i kupię ci jakąś płytę” – to ja mu szybko, że ja zamówię w Merlinie płytę Diany Krall (CD + DVD) i wyślę na Twój adres kurierem – bo mi kupi coś takiego, że będę trzymał na półce, raz przesłucham i Schluß. Moja siostra chciała mi zrobić przyjemność i znając moją miłość do gór kupiła mi piękną książkę o… himalaistach. Tylko że to mnie zupełnie nie interesuje, jakby się mnie spytała, to bym powiedział, że Sklep Podróżnika wydał nowy przewodnik po Pirenejach i to jest moje marzenie.

Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego.

Responses

  1. Wszystkiego najlepszego, Torlinie! I trafionych prezentów!

    PS. Korda? A… ten czeski tenisista – Petr Korda! 🙂

  2. Wszystkiego Dobrego, Torlinie, na Święta.

    No pewnie, że mówi nazwisko Korda nam wiele:)

    A co do prezentów zgoda, ja dzięki temu, że naprowadziłem przyjaciół na to dostałem bilet na urodziny na koncert Lacrimosy.

    Prezent inny też miał być zażyczony , znaczy zestaw do parzenia yerba mate, ale w końcu wolałem Lacrimosę.

    pzdr

  3. Wszystkiego najlepszego Torlinie!
    Nade wszystko nadal odnajdywania pasji w tym co robisz!

  4. smakowitych Świąt i prezentów chcianych … 😀

  5. Torlin!
    Samych miłych chwil i udanych upominków pod choinką a także nieustającej motywacji do prowadzenia tego, jedynego w swoim rodzaju blogu.
    Więcej czytuję, niż się wpisuję, ale podziwiać nie przestaję.
    ;
    Jak to dobrze, że u ciebie nawet po zmianie internetowego adresu mogę pozostać przy starym nicku 😀

  6. Wszyscy jesteście Kochani, dziękuję Wam bardzo. I Rysberlinowi z poprzedniego odcinka również. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego.

  7. To tak a pro po, trafionych prezentów ;)..
    Na te Święta co nadchodzą ,
    Życzę ciepła i miłości.
    Niech Cię ludzie nie zawodzą,
    i niech uśmiech w sercu gości…

    Ps.1
    „Tylko „niedziela będzie dla nas” – ciekawe, czy wszystkim moim komentatorom mówi coś nazwisko Korda.”, chyba będę zgadywać , bo nie chce mi się szukać w internecie, ale te słowa , to z piosenki , którą chyba śpiewał korda, tak?… 😀

  8. Wszystkiego najlepszego dla Gospodarza i Gości tego blogu.
    PS.
    TesTeq chyba jaja sobie robi. Przecież wiadomo, że Torlin ma duszę artysty i chodzi mu o autora słynnego zdjęcia Guerrillero Heroico – Alberto Korda 😉

  9. Przepraszam wszystkich prowadzących blogi, ale wychodzę w tym momencie do pracy, a prosto z roboty idę na Wigilię do córki, w związku z tym nie mogę indywidualnie wpisać się każdemu z życzeniami. Bardzo Was przepraszam.

  10. Przepraszać nie masz za co, a życzenia raz złożone nie zaginą przecie…:) Bodaj się Waszmości marzenia ziściły i nie tylko o świątecznych ja prawię podarkach…:)
    Kłaniam nisko:)

  11. Jednego Korda kojarzę, ale czy tego?

    A poza tym: jakich życzeń sobie Gospodarz życzy? 😀

    Życzę zdrowych Świąt i czasu dla wszystkich, także dla siebie 🙂

  12. Życzę Wam by Święta były nie tylko w grudniu
    by Nowy Rok był nie tylko z nazwy
    by spełniło się najpiękniejsze

    ps. a wybierajac prezenty moze warto spróbować i patrzeć na nie oczami osoby , która zamierzamy obdarować :))

  13. Wszystkiego najlepszego Torlinie
    Pamiętam jak Korda ukąsił na koncercie struny swej elektrycznej gitary – skończyło się porażeniem i leczeniem szpitalnym

  14. Dzięki.

  15. Torlin!
    Tego nie możesz przegapić! 😆

  16. http://www.przekroj.pl/ludzie_rozmowy_artykul,6064.html
    ;
    Pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł… 😉

  17. Uwielbiam rysunki Raczkowskiego. Dzięki

  18. Wszystkiego dobrego z głuszy (przeważnie) bezinternetowej.

  19. Nietoperzyco:
    Prywatnie staram się to robić, a przynajmniej podchwytywać czyjeś zachwyty, gdy je słyszę, czy podpowiedzi (a czasem udaje sie wręcz wprost wypytać, co ktoś by chciał).
    Ale — nie zawsze się da. A czasem jest gorzej — ma się gdzieś obok „hobbystów”, o bardzo wyrazistym charakterze, ale o zainteresowaniach tak kompletnie odmiennych, że niemal żyjących w innym świecie. W takich wypadkach bardzo łatwo o wpadki.

  20. Nela
    ale sposób Raczkowskiego na karpia też był niezły:)

  21. Pak
    staram się tylko sluchać i obserwować , nigdy nie pytam .Pewnie ,że nie zawsze się uda trafic , ale te momenty zachwytu warte są naszego starania , a wpadki jak zawsze się zdarzają i to też jest urok choć troszke inny 😉


Skomentuj

Kategorie

