Napisane przez: torlin | 08/03/2010

Wszystkiego Najlepszego

Wszystkim Paniom z mojego blogu życzę wszystkiego Najlepszego z okazji Ich Święta. Bardzo dużo zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń (szczególnie o dalekich podróżach), uśmiechu, radości i częstej bytności u Torlina.

Pamiętam, jak byłem jedynym w znanych mi blogach składającym życzenia z okazji Święta, czułem się jak „skamieniała skamienielina” komunistyczna, teraz prawdziwy wysyp, jak nie życzeń, to tekstów okolicznościowych jak u Tes Teqa. Znaczy – normalniejemy.

Przepraszam wszystkich za małą aktywność, ale jest to okres w moim życiu o – ku mojemu zdziwieniu – nieprawdopodobnej wręcz aktywności życiowej (wbrew naturze), a jeżeli nałożymy na to brak Internetu przez kilka dni.. to mam nadzieję, że wszyscy powiecie „no – my wimy, rozumimy” 😀

Z tego samego powodu nie zdążyłem przygotować tradycyjnego kwiatka wielkich mistrzów.

Responses

  1. Dziekuję Torlinie. To miło ze ktoś…że wielu pamięta.

  2. A już się bałam… 😦
    Ale jednak Torlin to Torlin. Pewna firma. 🙂 😀 😆

  3. Myślę ,że to miłe święto. :D)))

    Rodowodem z Ameryki (swój początek bardzo niechlubny -bo śmierć kobiet w zamkniętej fabryce w wyniku pożaru) a przyjęte w Polsce powojennej. ;D)))

    Kiedyś gożdzik, dzisiaj zapomniany, chociaż odmiany pachnących gozdzików sa cudne.;)

    Cudna jest ta róża – pojedyńczy egzemplarz jak u antoine-de-saint-exupery/maly-princ/maly-ksiaze ;D)))

    Dziękuje w imieniu swoim i moich wszystkich koleżanek ;))))

    Ps.
    Podobno dzień mężczyzny, ale to chyba tak dla przekory jest 10 marca?… Jeżeli tak , to również składam życzenia !…
    Myślę ,że przede wszystkim zdrowia, bo wtedy mozna i chce sie marzyc a następnie realizować te marzenia 🙂

  4. To prawda , gożdzik troszke zapomniany , a przecież piekny

    i moze jeszcze to do kompletu

    Miłego dnia Wszystkim 🙂

  5. Bardzo dziękuję Torlinie za pamięć i piękny kwiat.Jak miło!
    Dla mnie to jednak jest rodzaj święta ( z przeproszeniem rymnę z tej okazji)Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym,że …pamięta!.:wink:Serdeczności.Ter.

  6. Przepraszam za bałaganiarski wpis,ale nie możesz narzekać,że Ci kobiety dzisiaj niedopisały!

  7. Babko!
    Jak mógłbym nie zauważyć. Bardzo się cieszę i dziękuję. Jeszcze raz wszystkiego…
    Jutro pracuję od rana do 22, więc odpowiedź dla Telemacha będzie w środę przed południem, pewnie w postaci kolejnego wpisu.

  8. Telemacha proponuję nagrodzić czapką dyżurnego ruchu i dać mu lizak do ręki.
    Zapowiada się ciekawie. Czekam 🙂

  9. Można z Telemachem wejść w kooperatywę i pisać na zmianę, my tak robimy „u przyjaciół”.
    Zawiadowcą jest u nas „nietoperzyca”.W dodatku fachowo przestawia zwrotnice.
    Nie Ty jeden Torlinie uwiklany jesteś w robotę, mam to samo nadal ” walczę pod Grunwaldem ” i końca nie widać.Pozdrowienia.


Skomentuj

Kategorie

