Napisane przez: torlin | 09/04/2010

Czekanie na wyjazd

Ja doskonale wiem, że pożegnalna notka tak naprawdę powinna być za trzy dni, ale już nie mogę wytrzymać. Jadę na urlop – wreszcie. Razem z dwoma kumplami blogowymi wybieram się w Karkonosze i w Góry Izerskie, trochę pochodzę od schroniska do schroniska, a później pewnie osiądę w Świeradowie Zdroju.

Obiecuję, że zabiorę ze sobą aparat fotograficzny, aby pokazać Wam Polskę z cyklu „Z Torlinem po kraju” – na górze przejście dla pieszych w Biebrzańskim Parku Narodowym.

Od dzisiaj do urlopu w moim blogu – Hyde Park.

Responses

  1. Żegnam Cię o Torlinie z pewną melancholią.
    Melancholia pyta na jak długo znikasz.

  2. Jeszcze będę w domu kilka dni, znikam we wtorek 13.IV. i pojawiam się w niedzielę 25.IV. wieczorem. W czasie urlopu odpoczywam od komputera, a te kilka dni wolnego w Warszawie potrzebuję na pewną robótkę.
    Edwarze!
    Informuję Cię, że przygotowania do wyjazdu do Lizbony we wrześniu idą pełną parą. I pomyśleć, że to będzie pierwszy od lat urlop nie górski (nie liczę trzydniówki Marychą).

  3. Torlinie
    13-tego czy to dobry dzien na rozpoczęcie przygody 😉 .Plecak odpowiednio spakowany ? Tak nas opuszcasz …….a Ci dwaj szczęściarze to czemu bezimienni 😉
    Miłej wędrówki 🙂 i w następnym wpisie zdradż przepis jak dostać tak długi urlop 😦

  4. Trzynastego zawsze w grudniu jest wiosna, plecak wprawdzie niespakowany, ale rzeczy już poprane, wysuszone i wyprasowane. Ja tak naprawdę wyjeżdżam 14 o 5.55, ale ja mam na dworzec 13 kilometrów i wolę wyjechać wieczorem do mojego mieszkania w centrum do Ojca, skąd mam na dworzec piechotą 5 minut.
    Pracuję w firmie, gdzie każdy ma obowiązek wykorzystać cały swój urlop (jest to firma prywatna, a nie państwowa), zostałem poinformowany na początku stycznia, że mi zostało z ubiegłego roku 11 dni roboczych i mam to wykorzystać do końca kwietnia. I od razu musiałem podać terminy.
    Jednego z towarzyszy mogę zdradzić, jest to Geograf, przy drugim muszę dostać od niego zgodę.

  5. Torlin!
    Życzę ci pięknej pogody – tzn. żeby nie lało, bo każde inne warunki są dobre…
    Żeby buty były życzliwe twoim stopom a plasterki zostały w apteczce zapomniane…
    Żeby młaki dały się obejść… 😉
    Żeby piwo miało sztywną piankę i nie kusiło, aby je wlać z powrotem w konia…
    No i żebyś w drodze powrotnej znalazł parę godzin na rzut oka na Wrocław!!!
    A ja już się cieszę na serwis zdjęciowy i opisy tras.
    🙂 :l

  6. Masz moją zgodę – o ile mojej zgody jak zwykle nie wciągnie do spamu. I pamiętaj Torlinie, że waga plecaka nie powinna być większa aniżeli 10% wagi ciała.
    Pozdrawiam

  7. Miłego, acz rozumiem wymuszonego urlopu Ci życzę Torlinie.Zaraźliwy Twój entuzjazm, przeto pewność mam,że urlop udany będzie.Bywaj!

  8. spam spam spam spam udanego spam spam spam spam spam spam spam spam spam urlopu spam spam spam spam spam spam ! spam spam spam

  9. Zazdroszcze tych Karkonoszy…

    Udanego urlopu !

  10. Wiesz Babko, jest to wymuszony urlop, ale ponieważ my znamy te przepisy, to umiemy się dopasować. Ale nie da się ukryć, że kto pierwszy ten lepszy. Ja spóźniłem się w marcu z podaniem terminu wakacyjnego urlopu i wylądowałem albo w czerwcu, albo w drugiej połowie września, bo reszta już była zajęta przez kolegów. Stąd ta Lizbona od 20 września (weekend 18 – 19 mam pracujący).
    Nelu, ja Wrocław obowiązkowo muszę zobaczyć, bo słyszałem, że jest śliczny jak obrazek, kilka godzin murowanie znajdę.
    Widzisz Napoleonie, u mnie w blogu jest wszystko na odwrót, jak ktoś chce do spamu, to go Łotrpress tam nie wsadza.
    Teraz już wszyscy wiedzą, że drugim moim towarzyszem wędrówek będzie Kartka. Ja się roześmiałem z tych 10 %, bo ja ważę 64 kilogramy, to mógłbym wziąć jedynie sweter i spodnie :D. Przepraszam Cię Wojtku i Ciebie Jacobsky za Łotrpressa, co za skurczybyk, a miał się niby uczyć moich zachowań.

  11. Ja doskonale wiem, że pożegnalna notka

    …no brzmi to powaznej niz rzeczywisty sens Twojej notki…

  12. Jacobsky, zlituj się, ja to pisałem 9 kwietnia, ja nie jestem Pytią.

  13. Torlin
    Środa wieczorem aktualna? Tak się pytam bo muszę przecież jaja na twardo ugotować, jakiś kompot w słoiku przynieść na stację ….
    Tutaj dżdżysto, deszcz mi stuka o parapety a góry chmurami zasnute. Ale co tam … Będę wypatrywał za Wami.
    Pozdrawiam

  14. Życzę Wam udanego wyjazdu.

  15. Dzięki

  16. Przygotowując się do matury z historii sztuki natknęłam się na blog w interii i artykuł o futurystach… Jest wspaniały… Dzięki niemu zapamiętałam nazwiska, które z książki nie wchodziły mi do głowy:)
    Też po futuryzmie przestaję rozumieć założenia sztuki… Ale cóż- każdy może ją rozumieć jak chce. Po przeczytaniu tamtego artykułu zagłębiłam się w inne i chyba zaczęłam z większą pasją dzięki temu spoglądać na sztukę… dotąd lubiłam malować, ale nauka historii sztuki była dla mnie obowiązkiem, a nie przyjemnością. Dziękuję za to,że dzięki temu i poprzedniemu blogowi mogłam zmienić trochę spojrzenie- dzięki temu nauka jest przyjemniejsza:]

    Miłego urlopu:)

  17. Torlinie, jak wrócisz już z urlopu, to zapraszam do mnie na nowy blog:

    http://tecumseh27.wordpress.com/

    mam nadzieję, że to juz moja ostatnia przeprowadzka, tym razem na swoje:)

    Będzie o kulturze, filmach, ksiązkach, życiu, niczym oczywiście, literaturze, może czasem polityce.

    Takie tam pierdoły w sumie:)

  18. Ciekawe co tam jest po drugiej stronie ulicy …

  19. Druga strona wygląda tak, jakby tam nikt nie przechodził…
    (A może po tej drugiej stronie już się nie chodzi? 😉 )

  20. Powinno być : czekanie na przyjazd :))

  21. Najpierw popatrz w lewo,
    Potem popatrz w prawo,
    Jeszcze raz w lewo,
    I ruszaj żwawo…

    Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3, korzystać z przejścia dla pieszych. Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem.


Skomentuj

Kategorie

