Napisane przez: torlin | 22/05/2010

Postanowiłem się ujawnić

Postanowiłem się ujawnić. Doszedłem do wniosku, że w końcu i tak, jak ktoś będzie chciał, to znajdzie moje zdjęcie w Internecie. Fotografia ta była zrobiona na wspólnej wyprawie wzdłuż Bobru i zapór z Kartką właśnie przez niego. Nareszcie skończyłem prace bieżące i będę mógł z większym zaangażowaniem wgryźć się w blogi swoich Przyjaciół. Ja do niektórych mam prośbę, żeby mi wyjaśnili zawiłości swoich blogów, bo ja nie znam szczegółów – wiem, że inne blogi prowadzi PAK, Logos Amicus, Kartka – proszę o trochę szczegółów.

Pozdrawiam wszystkich gorąco

Responses

  1. Postanowiłeś się ujawnić, liczysz na amnestię 😉
    Łoj… żebys się nie przeliczył…
    😆

  2. Nie Zeenie, liczę na złagodzenie wyroku, za sam wygląd powinienem dostać czwórkę. Ja do wnuczki przychodzę bardzo często, aby się przyzwyczajała – facet łysy, siwy, z brodą i w okularach, każde dziecko musi się popłakać z przerażenia.

  3. oj, co Ty mówisz, bardzo sympatyczny z Ciebie gość 😉

  4. Adanti!
    Jak ja Cię dawno nie widziałem w swoim blogu, myślałem, że zrezygnowałaś. Muszę Cię z powrotem odwiedzić, to wszystko się tak poplątało.
    Dzięki za miłe słowa.

  5. Popatrzyłam na fotkę i nie mogę sobie odmówić, żeby nie zawołać z całym przekonaniem;
    Czemu dopiero dziś? Z taką urodą?!
    Ale lepiej późno niż wcale.
    😀

  6. Jakoś nie miałem wrażenia, abyś się do tej pory „tajniaczył” 😉

    wiem, że inne blogi prowadzi PAK, Logos Amicus, Kartka – proszę o trochę szczegółów

    Torlinie, wystarczy zajrzeć, a będziesz miał szczegółów aż nadto 😉

    (A swoją drogą – spostrzegawczy jesteś, skoro zauważyłeś, że kilku z nas prowadzi blogi 🙂 )

    PS. A propos zdjęcia: no co, facet jak facet, tyle że „good looking” i … szczupły 🙂

  7. Dlaczego Twoje ujawnienie nastąpiło w kategorii „Cywilizacja”, a nie na przykład w kategorii „osobiste”, „Flora i fauna”, „Zagadki” lub „Walka z mitami”?

    I drugie pytanie: Kto Ci zrobił to zdjęcie? Czy za Twoim wyjściem z cienia nie stoi przypadkiem jakaś młoda, nadobna niewiasta, która wyciąga Cię na spacery po podmiejskich krzaczorach? 🙂

  8. Ja już dawno wyłowiłem Torlina z internetu 😉

  9. Nelu!
    Daj spokój, przecież to nieprawda.
    Logosie!
    Przestałem być dokładny (dotyczy to również odpowiedzi Tes Teqowi), chodziło mi o inne blogi danej osoby, w stosunku do tego blogu, do którego (staram się ) regularnie wchodzę.
    Tes Tequ!
    Zwykłe niechlujstwo. Ponieważ w Łotrpressie automatycznie zaproponowana jest „Cywilizacja”, a ja nie raczyłem zmienić, to mam teraz słowa krytyki.
    Nie, to nie jest śliczna dziewczyna, tak wyszło samo z siebie. A te krzaczory są na brzegu Bobru podczas mojej wędrówki z Wojtkiem.
    Napoleonie!
    Coś takiego!

  10. Jak to nie prawda? Czemu nie prawda? Ja pisałam we własnym imieniu.
    Mnie się tacy mężczyźni podobają/li 😉
    Ach! gdzie te czasy?
    Te czasy minęli, gdy na cytadeli kwitneli moreli 😀

  11. No… jedno zastrzeżenie…
    Zawsze wolałam starannie ogolonych. 😆

  12. Skąd ja znam tego gościa…? No tak, poznałem go kiedyś w krzakach nad Bobrem.
    Miło Cię znów widzieć Torlinie
    Pozdrawiam

  13. Mam nadzieję, że to nie ostatnia nasza wyprawa.

  14. Nie wiedzieć czemu, żem Cię miał, Torlinie, za więcej wiekowego:) A odwaga zrzucenia przyłbicy znaczy, że nie masz Waszmość nijakich cyrkumstancyj wpodle zatrudnienia, sąsiedztwa swego luboż i familijej, gdzie by na to krzywo kto patrzeć mógł… Poniekąd zazdraszczam…
    Kłaniam nisko:)

  15. No tak jak już wszyscy wiedzieli jak Torlin wygląda , to się ujawnił 😉
    Inż .wyjaśniać zawiłosci blogów ….. nie tlumacz się ,ze Ty od silników

  16. Torlinie

    Przecież od lat znam Twoją twarz. Ujawniłeś się w starym blogu.

    http://torla.znajomi.interia.pl/wizytowka

  17. Piszesz: „Zwykłe niechlujstwo. Ponieważ w Łotrpressie automatycznie zaproponowana jest “Cywilizacja”, a ja nie raczyłem zmienić, to mam teraz słowa krytyki.”

    Żadne tam słowa krytyki. Fakt materializowania się bytów wirtualnych w świecie realnym można z powodzeniem uznać za przełom cywilizacyjny.

  18. Miło mi poznać 🙂
    Cóż, może kiedyś będę w Warszawie i się ‚ujawnię’. (W sumie, po kawałku, to ja się ujawniłem, ale nikomu w przedarciu się do tych danych nie pomagam. A co! 😀 )
    Co do blogów własnych — to chyba nie jest dobre miejsce 🙂 W każdym razie, wyłączyłem z niego pewne rzeczy — np. zdjęcia, irytacje polityczne, a ostatnio cytaty (bez komentarza, tam gdzie niekoniecznie chcę prowokować dyskusję, a raczej brać w niej udział), kierując je do innych blogów.

  19. Gratuluję ujawnienia.
    🙂

    Pozdrówka

  20. Dawno Te włosy zgubiłeś?
    Bo ja po 60-tce,ale podobno tylko barany nie sa łyse.(co na to powie EDD)
    pozdrawiam

  21. Dzięki – Nietoperzyco, Wachmistrzu, PAKu, Grzesiu, Edwarze i Zdzisławie. Włosy zgubiłem po czterdziestce, ale mam taki sam kształt włosów jak mój ojciec, ale on zgubił włosy mając 23 lata. To i tak postęp.

  22. Co ja na to?

    Wzbudzam zainteresowanie, jak co najmniej ten oto:

  23. Czy to ujawnienie się, to tak w ramach zdjęć ze wspólnej wyprawy „trzech blogerów” ?…

    Czy tam w tle to plecy drugiego blogera , no a trzeci , to chyba robił to zdjęcie , co?… 😉

    Pozdrawiam! … i już śpieszę się do przeczytania arcyciekawych , kolejnych postów.

    😀


Skomentuj

Kategorie

