Napisane przez: torlin | 09/07/2010

Niespodziewane 5 dni urlopu

Ja jestem nudny z tym powiadamianiem Was, że jadę w góry. Ale tak, jak nastąpił „niespodziewany koniec lata”, tak u mnie nastąpił niespodziewany urlop. Po prostu zgodnie z grafikiem ni stąd ni zowąd miałem wolne dni: w sobotę, niedzielę, wtorek i środę. To natychmiast wziąłem 1 dzień urlopu na poniedziałek i jadę na południe. Mam zamiar przejść z Myślenic w Gorce przez Kudłacze i Luboń Wielki (na zdjęciu – ze strony).

Laptopa nie biorę ze sobą, może gdzieś z doskoku zaistnieję. Melduję się komputerowo w czwartek po południu.

Responses

  1. To okropne – taki niespodziewany wyjazd. Dla wielu osób – takich, co to lubią wszystko zaplanować – byłaby to prawdziwa tragedia. Miłego wypoczynku!

  2. Masz rację Tes Tequ, moje postępowanie jest bez sensu. Dzisiaj pracuję do 21, jadę do Ojca na Ścianę Wschodnią, nocuję, mam pociąg o 6.15.
    Wracam w środę, jestem o 22.53 na Centralnym, 40 minut do domu i na 7 do roboty. A w międzyczasie będę wędrował w tym upale i nocował w wielkich salach schroniskowych.
    Ja się sam sobie dziwię. Nie lepiej wyjąć leżaczek i wystawić go na taras?
    Dzięki

  3. Okropne, ale ciekawe:)

    Ja troszkę zgermanizowałem siem (że tak powrócę do wątku spod poprzedniego wpisu) i lubię mieć niektóre rzeczy częściowo zaplanowane, ale na szczęście trochę spontaniczności we mnie zostało.

    Pozdrówka i aktywnego łażenia po górach.

  4. Na Luboniu Wielkim dostałem kiedyś herbatę za darmo, kiedy się przedstawiłem… Miłe miejsce.

  5. udanego wypoczynku, Torlinie,. wielu pieknych miejsc do glebokich westchniec i zapatrzenia w widokach do wysuszenia galek ocznych:)
    poczytalam sobie znowu troche wstecz i pozazdroscilam pasji i wiedzy historycznej.

  6. Udanego urlopu!

  7. Wędrowałem przez Gorce, Beskid Makowski i Mały. Widoki przecudne, ale upał zabójczy, dopiero wtedy poznaje się smak beczkowego piwa. Jedynym moim „zmartwieniem” było to, że nową kamerką/aparatem fotograficznym zrobiłem jedynie jedno zdjęcie z cyklu „Z Torlinem po Polsce”, widać ludzie dbają, aby nie było bzdur.
    ShyJo!
    Zaglądaj, zawsze bardzo lubię Twoje odwiedziny. I nie gniewaj się na Łotrpressa za ten spam. Zawsze Cię z niego wyciągnę.
    Lupinie i PAKu!
    Dzięki. Głupie 5 dni, a wypocząłem jak nigdy.


Skomentuj

Kategorie

