Napisane przez: torlin | 27/07/2010

Zagadka nr 31

Jak się nazywa ulica ze zdjęcia?

Responses

  1. Nie wiem, ale stawiam na Abbey Road.

  2. Brawo, brawo, brawo. Specjalnie dałem zdjęcie z innego ujęcia, bo to powtórzone z Bitelsów jest zbyt opatrzone. Najsłynniejsze przejście dla pieszych na świecie.
    Dzięki.

  3. Phi?! To nawet ja wiedziałem i gdyby temp się nie pospieszył, to bym sobie zgadł.

  4. Dodam jeszcze, w ramach rozszerzenia tej prościutkiej zagadki, ze na pewnej ulicy przechodnie zachowuja się chwilami dość osobliwie. czemu?
    http://www.bofunk.com/video/8260/a_day_in_the_life_of_abbey_road.html

  5. Wyobrażałem sobie taki filmik, ale obejrzeć coś takiego to dopiero przyjemność. Dzięki. Kierowcy, którzy używają tego skrzyżowania na codzień, muszą mieć specjalnie skonstruowaną psychę.

  6. A czemu najsłynniejsza ?
    Ja bym ja nazwał Zygzakowa

  7. Iżyku!
    Strasznie Ci dziękuję za filmik, ja nie wiem, dlaczego to we mnie siedzi, ale lubię takie akcje, może i można je nazwać popkulturowymi, zawsze chętnie w czymś takim uczestniczę, włóczę się śladami bohaterów, jakbym był w Londynie, to natychmiast pojechałbym na Abbey Road i Baker Street 221 B. A w Weronie trzymałem w pasie Julię.
    Tempie!
    Jak mają poczucie humoru, to się uśmiechają, zwalniają, zatrzymują, jak nie lubią siebie, to i innych, i przyśpieszają.
    Zdzisławie!
    Ja nie napisałem, że uliczka jest najsłynniejsza, tylko przejście dla pieszych. Znasz słynniejsze?

  8. Domyślam się zatem Torlinie, że masz dobre wspomnienia z Werony 😉


Skomentuj

Kategorie

