Napisane przez: torlin | 03/09/2010

Cudowne akty Emila

Źródło

Jak wiecie jestem wielbicielem nie tylko malarstwa, ale również fotografii. Fotografikiem od kilku lat dla mnie bardzo ważnym, jak go odnalazłem, którego prace robią na mnie naprawdę duże wrażenie, jest Emil Schildt. Emil jest Duńczykiem, żeby było dowcipniej studiował muzykę, a teraz jest wykładowcą fotografii w Kopenhadze. Dla mnie jego akty są cudowne, aby obejrzeć więcej wystarczy wpisać w grafikę hasło „Emil Schildt”.

Źródło

Źródło

Źródło

„Pocałunek”

I zdjęcie, które właściwie nie wiem dlaczego zrobiło na mnie tak olbrzymie wrażenie: „Czytanie z Yorickiem” (poniżej).

Próbowałem „zainstalować” w swoim blogu świetny autoportret autora, ale nie mogę, nie wiem dlaczego plik zapisany w formacie JPEG ni stąd ni zowąd po skopiowaniu samoczynnie przekształca się w format  zupełnie mi nieznany TCL. To sobie sami obejrzyjcie – bo warto.

Responses

  1. Piszesz: „Próbowałem „zainstalować” w swoim blogu świetny autoportret autora, ale nie mogę, nie wiem dlaczego plik zapisany w formacie JPEG ni stąd ni zowąd po skopiowaniu samoczynnie przekształca się w format zupełnie mi nieznany TCL.”

    W moim komputerze nic się nie przekształca. Podczas zapisu na dysku należy zmienić rozszerzenie nazwy na .jpg i działa (przynajmniej u mnie).

    A same akty są gustowne. Dzięki za poranną ucztę estetyczną.

  2. Z całą pewnością nie jest to twórczość banalna, a to już w dzisiejszych szasach sporo…
    Kłaniam nisko:)

  3. Tes Tequ!
    Sprawdziłem jeszcze raz. Prawym, „zapisz obrazek jako…”, ukazuje się „portrait-bits” JPEG Image gotowy do zapisania w moim folderze „Zdjęcia do blogu”. „Zapisz” i już przy pobieraniu plików mam napis „portrait-bits.tcl”. Zaglądam do folderu „Zdjęcia do blogu”, a tam tylko ikonka zamiast zdjęcia i napis „”portrait-bits.tcl”. Po dwukrotnym kliknięciu na ikonkę Windows zawiadamia, że nie może odczytać tego pliku.
    Prawda, że gustowne?
    Dzięki Wachmistrzu, że odważyłeś się wpisać w tematyce Ci niezbyt leżącej. Wdzięczen Ci jestem.

  4. Piękne zdjęcia. Umie patrzec Emil Schildt na kobiety
    Zrobiłeś mi przyjemność Torlinie
    Pozdrawiam

  5. Nie wszystkie mi się podobają.
    Dwa pierwsze owszem.A reszta?
    „Ach, te baby..”
    Każdy ma w pamięci inną pamiątkę- zapis kobiecego ciała, oraz tęsknotę za karmicielką, tak, jak i tęsknotę za powrotem do bezpiecznego łona.Pozdrawiam.

  6. Rozumiem, że fotografia nr 4 łączy ten wpis z poprzednim?
    A fotka zalinkowana — rzeczywiście warta zerknięcia. Choć gimnastykę to lepiej uprawiać osobiście…

  7. mnie też 2 pierwsze sie podobają ale na 1 miejscu u mnie jest fotka nr. 2 (nie ze względu na papieros)

  8. Na jesienne temperatury i deszcze nie ma to, jak gołe baby 😆

  9. Zdzisław_1, mnie tez szczególnie się podoba fotka nr 2. Ale również ze względu na papierosa

  10. U mnie, jak u Zdzisława-1 !:D.też paląca , jako pierwsza!Palę od 3-go roku życia stąd takie przywiązanie.

  11. Mnie się wszystkie podobają.
    PAKu!
    „Rozumiem, że fotografia nr 4 łączy ten wpis z poprzednim?” A nr 6 nie?
    Dzięki wszystkim

  12. A Wam to w głowie tylko te numerki 🙂

  13. Powiem tak, goły człowiek w porównaniu ze zwierzętami jest po prostu paskudny , może małe małe dzieci i młode osobniki dwojga płci są jako tako do obejrzenia bez „wybrzydzania”.
    Natomiast, tutaj wyraźnie widzę zabawę, grę, światłem, cieniem i etc…
    autor zdjęć, pokazuje to co chce i skrywa to co chce ;D))
    W przeciwieństwie do nas , bo zbyt często pokazujemy to co nie chcemy a skrywamy to co powinnyśmy pokazać, ot i cała filozofia tych zdjęć. :D)))

  14. No i jak sie czyta to sie nie bladzi ale to tylko porzekadło.Ja w swej naiwności cały czas uważałem ,że większość tu piszących to są tacy sami jak ja wędrowcy którzy komentują innych.
    I tak z ciekawości zacząłem klikać,( a może przypadkowo) an podpisy i okazało sie że Oni czyli Wy też macie swoje przemyślenia.
    No i sobie czytam( z pożytkiem oczywiście dla mnie)
    np. Kartka z …. ciekawy, na wachmistrza wcześniej trafiłem.
    Fajno jest lepsze to jak oglądanie i słuchanie wielkich słów naszych polityków (gdzie Oni sie rodzili).
    Mam kilku nie tyle ulubionych co z szacunkiem do nich podchodzę bo chcą coś nie tyle zmienić co poprawić w naszej rzeczywistości. M/innymi p. Minister zdrowia.Bo juz R. Sikorski to trochę pozer, nie przepadam za nim nawet Go słabo
    toleruje.
    Ukłony dla tych mających i nie mających swoje blogi ( bo gdyby wszyscy mieli blogi to dopiero byłby Polski Parlament wszyscy mądrzy)

  15. Zdzisławie!
    U Torlina piszą mądrzy inaczej i nie komentują bieżącej polityki. Uważaj, bo dostaniesz po uszach 😉

  16. Nela.
    Przypominam sobież e faktycznie tu nic o polityce,
    ale co zrobić jak Ona ( ta polityka) ciągle wyskakuje?
    Jakąkolwiek by nie otworzyć szafę.Ja też staram się nie komentować polityki tylko napisałem kogo lubię a ko nie bardzo.
    Ciebie np. lubię bardzo i co też mi dadzą po uszach,chyba ze jakiś zazdrośnik:)
    Pozdrawiam

  17. Zdzisławie!!!
    Zaczerwieniłam się jak róży kwiat 🙂

  18. Przyłączam się do fanów zdjęcia nr 2 🙂

  19. Odbiór fotki nr 2 psuje mi głęboko zakorzeniony wstręt do papierosów, które ponadto w ustach kobiety odbierają jej w moich oczach całą atrakcyjność.
    Z tego też powodu wolę fotkę nr 1 lub ostatnią. 🙂

  20. Jurgi
    Nie patrz na detale.Ona pali tylko by prowokować.

  21. A nr 1 pyta CO JA TUTAJ ROBIĘ?


Skomentuj

Kategorie

