Napisane przez: torlin | 22/10/2010

Wnuczka i Tunezja

Jak wylatywałem z Monastiru, to miałem jedną wnuczkę, jak wylądowałem, to miałem dwie. A trzecia w drodze (jeszcze nie wiadomo, może to będzie chłopak).

Byłem na tygodniowych wakacjach w Tunezji, wróciłem zachwycony, zafascynowany, szczęśliwy. Wykupiłem sobie wycieczkę na Saharę busem, jeździłem z karawaną wielbłądów, wędrowałem landrowerami po pustyni, byłem na planie filmu „Gwiezdne wojny”, jeździłem po trasie rajdu Paryż – Dakar, odwiedzałem Berberów w ich siedzibach. Ale podczas tej wyprawy dwie rzeczy zwróciły moją szczególną uwagę – piękno gór Atlas, co usiłowałem ukazać w powyższym zdjęciu, ale druga była niesamowita. Otóż w miejscowości El Mansauri niedaleko słonego jeziora w eleganckim hotelu czterogwiazdkowym pływałem w basenie pod koniec października o 11 wieczorem przy rozgwieżdżonym niebie i wielkim księżycu. Zrobiło to na mnie olbrzymie wrażenie.

Zrobiliśmy też sobie prywatnie podróż do Tunisu i Kartaginy, a mieliśmy obowiązkowo dwie przesiadki. Wariacka wyprawa łącznie z olbrzymim pobytem w suku w Tunisie. Jak tylko dam radę, to wplotę w powyższy tekst więcej zdjęć.

Łącznie z Małą.

Wróciłem bardziej zmęczony niż wyjeżdżałem.

Responses

  1. Cóż… ważne, że to wartościowem widzisz, a nam, żeś nareszcie powrócił…:)
    Kłaniam nisko:)

  2. Zazdroszczę. Niektórzy to sobie mogą pozwolić…
    Góry na zdjęciu malownicze, ale do chodzenia to wolałbym coś bardziej zielonego.

  3. Zazdroszczę Tunezji:)

    I czekam na zdjęcia.

    A ja planuję w końcu wrzucić zdjęcia z Niemiec, kilka not (taki mini-przewodnik powstanie po okolicach Freiburga).

    A tydzien temu wróciłem właśnie z tygodniowego pobytu w Niemczech, acz to był w sumie wyjazd służbowy, więc luzu za bardzo nie miałem.

    Ale znowu zobaczyłem Freiburg i okolice, Strasbourg po raz kolejny (eh, ta katedra jest po prostu niesamowita), no i jadłem tak słodkie i dobre winogrona, jakich nigdy nie jadłem.

    Prosto z krzaka:)

    Pozdrówka.

  4. „Zazdoszczę Ci, ale nie tak, żeby się zepsuło”.
    Zaczynało mi brakować Twoich nowych wpisów i nowych komentarzy do nich.

    Pozdrowienia

  5. Na tydzień do Afryki, wokół nieprzebytej pustynii lub puszczy samochodem w dwie godziny. Naszemu pokoleniu Ziemia się skurczyła.

  6. Tak to już bywa Torlinie… wystarczy na chwilkę wyjechać, a tu rodzina się powiększa i na dodatek nie jeden raz. Ty się zastanów, czy wybierać się na kolejne wakacje, bo wrócisz… a tu pełna chata!!!
    😆


Skomentuj

Kategorie

