Napisane przez: torlin | 23/10/2010

Powróćmy do Tunezji

Ja  w El Jem, zwanym popularnie El Dżem, ze wspaniałym Koloseum, piękniejszym niż rzymski.

Zazwyczaj nie daję dziesiątek zdjęć ze swoich wypraw, bo większość to nie interesuje. Ale kilka – proszę bardzo. Żeby było wiadomo, że to na pewno jestem ja, na dwóch pierwszych zdjęciach ukazuję swoję uśmiechnięte i zadowolone oblicze.

Ja i Sahara

Trzecie zdjęcie związane jest z opisywanym przeze mnie olbrzymim wrażeniem, jaki zrobił na mnie basen w hotelu w oazie na środku pustyni. To tutaj się kąpałem pod rozgwieżdżonym niebem.

 

Ta skała nosi nazwę „Głowa wielbłąda”, to tutaj pokazywali swoje umiejętności kierowcy landrowerów, widać zresztą rozjeżdżoną pustynię.

I jeszcze raz Atlas z pięknym kanionem. A tak błyskawicznie to nie trwało, przejechaliśmy przez 2 dni 1.000 kilometrów.

 

Responses

  1. Więcej, Torlinie, więcej…
    Słów i obrazów!

    PS. Z przyjemnością zauważam Twoje zadowolone (i opalone) oblicze 🙂

  2. Usiłujesz Torlinie przemycić zabobon.

    Wysyłasz komunikat, że jakoby październikowe kąpiele dziadków pod księżycem wpływały na dzietność w Warszawie.

    Zdecydowanie przeciwstawiam się tego rodzaju propagandzie.

  3. Gratuluję wspaniałej wycieczki. To jest właśnie esencja życia – realizować swoje marzenia!

  4. I z mojej strony gratulacje!! A zdjęcia wspaniałe, najbardziej mnie urzekły góry Atlas i „Głowa wielbłąda”
    I niech ktoś zaprzeczy,że natura jest najwspanialszym twórcą!
    Podziękowania Autorowi, za ten ogrom ciepła wprawdzie wirtualny,ale dobre i to w deszczowy dzień!

  5. Witaj Torlinie
    Pustynia zrobiła na mnie wrażenie. Czy jest mozliwe wędrowanie tamtędy w sposob niezorganizowany? Oczywiście nie myślę o wędrowce pieszej ale okazjami, z karawanami itp. Nie spotkałeś tam jakiś włóczęgów?
    Pozdrawiam

  6. Fotki w sam raz na deszczową pogodę 🙂

  7. Widoki dech zapierające! Koloryt jakby nie z tego świata. Dla mnie stanowczo zbyt gorąco, ale popatrzeć przyjemnie.


Skomentuj

Kategorie

