Napisane przez: torlin | 24/01/2011

Taka sobie małolata

Zdjęcie STĄD

No – to się będzie działo. Znowu kobiety się na mnie obrażą. Ale taki mój los, ciągle te kontrowersyjne notki (chociaż ostatnio jakby coś rzadziej budziły one kontrowersje). Nie podoba mi się Miss Ameryki – sprawa jednak wymaga wytłumaczenia.

Zdjęcie STĄD

Zaintrygowała mnie wiadomość podana w polskiej prasie i w Internecie, że wybrano nową Miss America i że została nią zaledwie 17-letnia Miss Nebraski Teresa Scanlan – jednak nie jest ona najmłodszą Miss w historii, gdyż młodsza od niej była zaledwie 15-letnia Margaret Gorman.

Zdjęcie STĄD

Oczywiście nie mogłem wytrzymać i natychmiast w Grafikę wbiłem jej imię i nazwisko. A w tym momencie mnie wbiło w fotel. Na pewno sympatyczna, na pewno wesoła i fajna, ale powiedzieć o niej, że jest najpiękniejszą kobietą Ameryki!! Gdzie ci sędziowie mieli oczy? Przecież ona nie jest nawet przeciętna w swojej urodzie, ale wręcz pospolita, niezgrabna, ma złe proporcje, a zdjęcie powyżej, jak miała pewnie koło 40 – 45 lat, pokazuje „piękno” twarzy. Ja naprawdę nie piszę przeciwko tej kobiecie, może być ona najfajniejszą babką na całym świecie, ale przecież to nie jest najpiękniejsza kobieta Stanów Zjednoczonych. Margaret Gorman urodziła się w 1905 roku, a zmarła jako staruszka w 1995. Piękny wiek – 90 lat.

Zdjęcie STĄD

Nowa Miss wygląda tak, jak powinna wyglądać kobieta, która podoba się milionom Amerykanów, jest jasną blondynką i wygląda jak porcelanowa laleczka (zaraz Logos się na mnie wyżyje, skąd to wiem. Nie wiem, tak mi się wydaje).

Zdjęcie STĄD

Responses

  1. Upominam ten blog!

    Jest niepoprawny politycznie i w dodatku zajmuje się urodą nieletnich niewiast. Już niebawem nawet czytanie (nie mówiąc już o pisaniu) o takich sprawach będzie karalne – dożywotnią banicją internetową i karą więzienia bez zawieszenia!

    Podpisano,

    Central Internet Protection Agency

  2. Przyjmuję zarzuty z pokorą i z pochyloną głową. Obiecuję, że najbliższy wpis nie będzie o urodzie nieletnich siks. Ale co ja zrobię, że im jestem starszy, tym podobają mi się coraz młodsze 😉

  3. Może kryteria urody się zmieniły?
    Nawiasem mówiąc, ta nowa miss też (mnie) nie powala. Lubię kobiety, a nie lalki.

  4. Jurgi!
    Ja znam najpiękniejsze kobiety Europy tych lat, raczej są to modliszki, a nie dziewczyny z sąsiedztwa. Tak dla sprawdzenia wrzuciłem w Google „Miss America 1922” czyli rok później. Wyszła mi ładna dziewczyna, ale daleka od wzorców europejskich. Może to specyfika St. Zjedn.?
    http://the-american-history.blogspot.com/2010/08/mary-katherine-campbell.html

  5. Ale znalazłem fajny link
    http://www.joemonster.org/art/13247/Najpiekniejsza_kobieta_na_swiecie

  6. Kolejny dowód na to, że wiosna zbliża się w tempie kosmicznym. Potwierdza sie również okres wzmożonej aktywności słonecznej, choc to blondynkom nie wskazane, bo porcelanowe buźki moga pokryc piegi. Żeby tak jeszcze można było zobaczyć dusze tych ślicznych buziek!!

  7. Istnieje jeszcze coś takiego jak „retusz” zdjęcia 😉
    Ja natomiast nie potrafię sobie znalazłam zdjęcia przystojnego faceta 😀
    Bo podobają mi się przystojni Afrykańczycy, głównie Masajowie , Japończycy i Skandynawowie ; i jak z tej różnorodności wybrać, jakie kryteria urody zastosować ?.. 😉
    Być może juz albo niedługo, beda sie rodzic ludzie z probówki , tacy „wybrańcy” i pod względem obowiązującego kanonu urody i poziomu inteligencji.
    Przypuszczam, że to już możliwie 😀 , no i odpowiednie zdrowie!..
    Takie przynajmniej do 150 lat, bo tak podobno , sam prof.Religa mówił zaprogramowany jest człowiek. 😀
    Miłego i pięknego dnia.
    To tak jak z porami roku , każda piękna , każda coś wnosi i każda niezbędna by nie było monotonii ! …. 😉

  8. Zamyślam się i wpadam na myśl:

    „Wszystko zależy od punktu widzenia.”

    Jak już wpadłem na myśl to się pytam:

    Co by było gdybym był znerwicowanym pinczerem małpim?

    Co by się stało gdyby któraś z tych Torlinowych kolosek pochyliła się nade mną i wyszczerzyła zębiska jak na obrazku?

    No cóż?

    Odgryzłbym kolosowi nos.

  9. @Dana-1, gdybyś był znerwicowanym małpim pinczerem, żyłbyś , jak król.
    To żadna nerwica!To charakter.I daje w kość!
    Pisze Ci to specjalista od psów!
    *Na temat urody Miss się nie wypowiadam, nie wypada.
    Tolina rozumiem. Na fakt,że się zawiesza oko na coraz młodszych, nie ma rady innej, jak: nie wieszać!
    A jak się już wiesza, patrzeć w oczy i zgłąbiać co tam się za tymi fijołkami kryje.
    Najładniejszą Miss, oglądałam przed wielu laty w mediach i ku mojemu zaskoczeniu byla to Miss Izraela w stosownym wojskowym uniformie, jak podały tabloidy ponoć wnuczka Ben Guriona.

  10. I czym to grozi w dzisiejszych czasach:
    http://www.forum.biolog.pl/rodzina-chce-zabic-finalistke-miss-izraela-vt6311.htm

  11. Torlinie
    Jestem mile zaskoczony miss, ktora Ci się nie podoba. Fajna, sympatyczna dziewczyna z figlikami w oczach. Myślę, że jej faceci na nudę nie mogli narzekać. W koncu kobieta a nie jakaś plastikowa lala. Może wyjdę na seksistę ale szukam w kobietach jakiś pociągających wabików. Nigdy nie potrafiłem kontemplować kobiety jak dziela sztuki. Pewnie dlatego te rozmaite miss nie budzą moich emocji. A już najbardziej te buzie rozanielone w kretyńskim uśmiech. One są – w każdym razie dla mnie – aseksualne. Wolę tę sympatyczną „dziewczynę z sąsiedztwa”, ktora dożyła dziewięćdziesiątki.
    Pozdrawiam

  12. Do wszystkich!
    Bardzo dziękuję za komentarze. Oczywiście dzisiaj to jest cały przemysł, dawniej była to jednak zabawa. Ale ja powtórzę, że to widać, że to jest fajna i sympatyczna dziewczyna, ale konkurs nie był na „najsympatyczniejszą dziewczynę z sąsiedztwa”, tylko na najpiękniejszą dziewczynę USA. To tak jak wybrać Woronina na najlepszego długodystansowca, a później tłumaczyć swój wybór, że on szybko biega. Ale nie w tej kategorii.

  13. …zaraz Logos się na mnie wyżyje, skąd to wiem. Nie wiem, tak mi się wydaje.

    A to dlaczego???
    Wierz mi, Torlinie, o wiele bardziej wolałbym się „wyżywać” na bohaterkach Twojego wpisu, niż na Tobie 🙂

  14. Chodziło mi o to, że skąd ja mam niby wiedzieć, co myślą Amerykanie? Szczególnie, że takie uogólnianie zawsze prowadzi na manowce.
    Serdecznie pozdrawiam Ciebie i Wszystkich Moich Komentatorów. Przepraszam, że tak enigmatycznie odpowiadam, ale ilość pracy przytłacza mnie, nie mam czasu na odpoczynek i relaks.

  15. Torlin pisze: skąd ja mam niby wiedzieć, co myślą Amerykanie?”

    A skąd oni mają to wiedzieć? 🙂

  16. Przeczytają u mnie 😉

  17. To oni myślą? 😉

  18. Ja chyba wolę tę dawną miss od tej obecnej.
    A w ogóle tak sobie myślę, że wybory Miss czegokolwiek to troche głupia zabawa jest.

    A już jak sie posłucha tych pań, z których większość w wieku 17 lat twierdzi, że marzy o ratowaniu dzieci w Afryce i różne inne kocopały wygłasza, to w ogóle człek sobie myśli, że one się odzywać nie powinny.

  19. Klasyk się już dość dawno wypowiedział…
    Na stare lata
    Na młode lata

    Wróciłam właśnie z koncertu w filharmonii i jeszcze mi nóżki chodzą w rytm cha cha cha 😆
    Jose Torres – Havana Dreams – Kubański karnawał.
    Zapewniam was, że chudy kurdupel potrafi mieć taką masę wdzięku i energii, że wystarczyło na całą salę. Dostał owacje na stojąco. 😯

  20. Nelu!
    Już się o Ciebie martwiłem, troszkę przydługo Cię nigdzie nie było. Ale czy zauważyłaś, że jak piszesz o koncertach, to głównie o muzyce kubańskiej? Już kiedyś rozmawialiśmy na ten temat.
    Grzesiu!
    Na tym polega demokracja. Dopóki nikt nikogo nie zmusza: do oglądania, do występowania, do decydowania, to mnie nie przeszkadza. Wszystkie komentarze poszły w kierunku nie tym, o który mi chodzi. Ja powtórzę, zastanawiam się, jak można było wybrać tak niezgrabną i nieciekawą dziewczynę najpiękniejszą kobietą Ameryki. To nie były wybory najsympatyczniejszej, tylko najpiękniejszej.
    L.A.
    Ja uważam naród amerykański za wspaniały i mądry i staram się nie kierować emocjami i łatkami, to i tak w tak olbrzymim państwie znajdę reprezentantów wszystkiego co wymyślę. Mam nadzieję, że nigdy nie napiszę, że Amerykanie są tacy albo inni, bo to będzie z góry nieprawda.

  21. Wiesz co Torlin? Mnie się po prostu zaczęło przykrzyć na tych blogach. Te różne przebieranki, osobiste przytyki, jakieś niczym nie wytłumaczone zjadliwości, powtarzające się argumenty – nie argumenty, to się robi nie do strawienia.
    Ja sobie cenie tych, o których cokolwiek mogę sobie wyobrazić, odczuwam jakąś sympatię, połączoną z dystansem. Coraz rzadziej nachodzi mnie chęć wpisania się gdziekolwiek, coraz więcej różnych nicków po prostu przewijam. Mam niewiele czasu i szkoda mi go na jakieś potyczki bez sensu.
    Do ciebie zaglądam regularnie, choć nie piszę często. Jesteś tak wielowymiarowy, że nie nadążam 🙂
    A muzyka kubańska… Ja na koncerty chodzę regularnie, ale nie będę się chwalić, że wysłuchałam koncertu Chopina, Mozarta, czy coś w tym rodzaju…
    Za to koncerty muzyki niecodziennej mnie po prostu pasjonują.
    Stąd moje wpisy o koncertach pod Białym Bocianem, albo podobnie nietypowych.
    A tak w ogóle to kończę dziać sweterek 😀


Skomentuj

Kategorie

