Napisane przez: torlin | 02/04/2011

Wiosenne retrospekcje muzyczne

Tak mi się zrobiło wiosennie. A oprócz tego z miłością wspominam dawne wspaniałe utwory, ja wiem, że powstał z tego misz – masz, ale posłuchać przyjemnie.

Na początek Piwnica pod Baranami

Jako drugi Wojtek Młynarski – bardzo lubię tę piosenkę

A teraz Janek Kaczmarek w bardzo mądrej piosence. Jak mi jest go brak, uwielbiałem jego poczucie humoru – a piosenki – artyzm najwyższej próby

A teraz jedna z największych rewelacji teatrzyków rewiowych – współcześni Hemarowi Rewelersi

I na koniec mój Turnau i nie tylko

Mam po prostu trochę dość ciężkiej tematyki. Spyta się ktoś, na jakiej zasadzie wybrałem piosenki? A ja odpowiem – nie wiem.

Responses

  1. Racja!
    Pora na zasłużony relaks

  2. Też się wzruszam Torlinie, sluchajac tych utworów i zastanawiam się przy okazji
    czy:
    a/ taka głupia to ja nadal jestem?
    A na wiosnę zrobiłam się nieznośna i w dodatku stwierdziłam,że nie mam co na siebie włożyć. 😉
    @ Dano-1 przypomnij proszę,wstyd mi,ale nie kojarze czy to Duda Gracz, czy Botero?

  3. Babko

    http://galleryar.blogspot.com/2010/12/jerzy-duda-gracz.html

    Duda Gracz

  4. U Botero było by tak:

  5. Dzięki @dano-1,przy Was człek się zawsze doedukuje.
    A teraz uciekam z psami do lasu,bo to ich godzina.Mają chyba utajone zegarki? 😉

  6. Babko

    To nie erudycja! W Internecie prawie „wszystko” już jest. To jest „wiedza” bibliotekarza lub archiwisty.

  7. Bardzoś skromny @ Dano-1 😉 a mnie nieco wstyd, ponieważ powinnam widzieć sama, nie mówiąc o spostrzegawczości: za kobietą
    Dudy-Gracza stoi stary poczciwy odbiornik radiowy(Pewnie „Tesla”),a u Botera takie rekwizyty się nie zdarzają.
    Istotnie w sieci prawie”wszystko” już jest,ale powiem szczerze wcale mnie to nie cieszy.Trzeba mieć do tego „wszystkiego” zdrowy dystans, inaczej piękny wspaniały świat jawi się, jako paskudny.

  8. Powiem Wam szczerze, że nie przepadam za tego rodzaju malarstwem. Kobiety są dla mnie pięknem i nie chcę oglądać takich.

  9. Torlinie

    Przecież te dziewczyny są piękne, choć nie w sposób oczywisty.
    Nigdy ich nie zapomnę w przeciwieństwie do innych, których nie pamiętam a więc może ich w ogóle ich nie było.

  10. Torlinie, a te:
    http://www.google.com/search?q=Niki+de+saint+Falle&rls=com.microsoft:pl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7
    Widziałam w Paryzu w Centrum Pompidou dużę wystawę tej artystki i muszę powiedzieć,że mnie zachwyciła.
    Był tam też portret ukochanego Niki z wielce wymowną inskrypcją(cytuję z pamięci):
    ” Wypadają mu włosy,ma krzywy ząb i robi błędy ortograficzne,a mimo to kocham go!” 😉 Czy to nie piękne?

  11. Torlinie, proponuję taką wiosnę – rreochę rozespaną i rozmamlaną

  12. 😉 😉 😉 Jesteśmy z @daną wiosennie przelicytowani przez @ kartkę !!
    Miłego dnia Torlinowi i Wam życzę !! 😉

  13. Co to znaczy „przelicytowani”?

    Ot taki sobie hajduczek.

  14. 😉 @dano-1 W „naszych” reprodukcjach raczej :”nigdy kochanego ciala za dużo”,a ta od @kartki zapewne wyrówna , jak walec, w każdym razie Torlin nie będzie wybrzydzał .Szczególnie na wiosnę. 😉

  15. Dziękuję wszystkim za komentarze. Są one wprawdzie mało muzyczne, bardziej o d… Maryni, ale jeżeli już w tym kierunku poszła dyskusja, to ja mam inne preferencje, i od Babki, i od Edwara, i od Kartki.

    Co najciekawsze reprodukcje Alaina Dumasa kosztują po kilkaset złotych, a ja swoją „Odaliskę” (Odalisque) kupiłem za 2,50. To jest to, co mi się podoba (mówię o kształcie dziewczyny, a nie o szczegółach anatomicznych). 😀

  16. Ja bym prosił o pisanie tytułów piosenek, ponieważ standardowo mam zablokowany YouTube w przeglądarce i nic nie widzę, ani nic nie słyszę.

  17. Mało muzyczne???

    A po co słowik śpiewa?

  18. Mam propozycję Torlinie dla Ciebie- może rozpoczniesz dyskusję na swoim blogu np. na temat:”Dlaczego pisujemy na blogach”?Bardzo mnie interesują różne punkty widzenia i motywacje.(U mnie się to na blogu nie uda).
    Będę wdzięczna za rozważenie ” podania”:wink:

    ps.Marynia niezła,ale nie jestem fachowcem od tych tam, a narysowałam się i namalowałam na studiach wszelkich aktów damskich i męskich od groma i trochę , przez co wszelcy napotykani ekshibicjoniści mieli ze mną licho 😉 , a podesłane w linkach oceniałam jako plastyk.

  19. I ta odpowiedź ” nie wiem” jest najpiękniejsza, bo szczera. A piosenki przyjemne dla ucha. Też dorzucam coś z Piwnicy

  20. Watro – dzięki, ja Demarczyk uwielbiam i mogę Ją słuchać w nieskończoność.
    Tes Tequ! Mówisz – masz.
    Krystyna Zachwatowicz, „Taka głupia to ja już nie jestem”,
    Wojciech Młynarski, „Dziewczyny, bądźcie dla nas dobre na wiosnę”,
    Jan Kaczmarek, „Czego się boisz głupia?”,
    „Upić się warto” Hemara w wykonaniu czterech polskich rewelersów: Jacek Borkowski, Marian Kociniak, Marian Opania, Zbigniew Zborowski,
    Anna Szałapak i Grzegorz Turnau: „Nprawdę nie dzieje się nic”.
    Edwarze!
    Sprowadzanie śpiewu słowika, zachęcającego partnerkę, do spraw jedynie fizjologicznych, budzi mój sprzeciw. Jest to dla mnie nie do przyjęcia, właściwie jest to dalszy ciąg dyskusji u Kartki, czy każde spotkanie z kobietą musi się skończyć w łóżku.


Skomentuj

Kategorie

