Napisane przez: torlin | 30/12/2011

Azjatyckie impresje

Międzynarodowy port lotniczy Kansai  – zdjęcie STĄD

Moim marzeniem jest, aby ten grudzień się skończył. Jestem tak przepracowany, że właściwie nie mam na nic czasu. Ale tę chwilę na pobłąkanie palcem po mapie zawsze znajdę.

Mój młody kumpel był z ojcem na Tajwanie i zakochał się w tej wyspie. Mówi, że poznał wspaniałych ludzi i chce wręcz tam się przeprowadzić. Namawia mnie, abyśmy tam polecieli razem. Propozycja godna, duch ochoczy, ale portfel mdły. Nie zmienia to faktów, że z przyjemnością poszukałem sobie połączeń z Taipei i znalazłem informację, że w jednym z rozwiązań przesiadka będzie na Kansai International Airport. Ki czort? Pierwszy raz słyszę. I wtedy z pomocą przyszła Wikipedia. Okazało się, że jest to olbrzymie lotnisko wybudowane na sztucznej wyspie, obsługujące ponad 16 milionów pasażerów (poczytajcie sobie TU).

Lotnisko w Hong Kongu.

Podążając tym tropem obejrzałem sobie przepiękne zdjęcia z Japonii na stronach, do których prowadzi link ze zdjęcia na samej górze, pooglądałem sobie lotniska na sztucznych wyspach w Hong Kongu i Macao, a później poczytałem o najdziwniejszych lotniskach świata (TU).

I tak sobie spędziłem miło czas na azjatyckich ciekawostkach. Obiecałem sobie, będę odkładał pieniądze, ale do Azji w 2013 muszę polecieć.

Responses

  1. Póki co organizowane są jeszcze w Polsce darmowe półroczne pobyty w Afganistanie. Nawet za to jeszcze płacą i dają karabin do ręki!

    To też Azja. I jaka egzotyka! I krajobrazy!

    Co Ty na to, Torlinie?

  2. Powiem Ci szczerze Tes Tequ, że gdybym był samotny, miał np. 26 lat, to nie wiem, czy bym nie pojechał. Nie bardzo chcę rozpoczynać dyskusję polityczną na temat wojny w Afganistanie, bo i tak się nie zgodzimy, a wpis był o czymś innym.
    A co do egzotyki i krajobrazów – masz rację.
    Ps. Czy mi się tylko wydaje, czy jesteś złośliwy?

  3. niezłe konstrukcje
    nie wiem tylko która dziwniejsza: czy Madera czy Gibraltar 😉

  4. To tylko niesmaczny żart. Tak jak i ta cała, niewypowiedziana wojna niosąca jednym biedę, a innym bogactwo. Wybacz, Torlinie. Tam nie warto jechać. Życzę Ci wielu podróży do lepszych miejsc.

  5. Dobrego w kolejnym. Wszystkiego, wszystkim.

  6. Torlinie! Najlepszego w Nowym Roku Tobie,Rodzinie i czytelnikom,a odpoczywaj uile sie da!Buziaki !

  7. Wszystkim Czytelnikom i Komentatorom składam życzenia cudownego roku 2012. Babko i Telemachu! Dzięki!

  8. Fajne
    http://www.rmf24.pl/wideo/video,vId,485730,vSort,1,vTime,1

  9. Dziękuję Torlinie za pamięć. Ja Tobie także życzę. I to jak wiele! Nawet nie potrafię tego tu zmieścić.

    Do wiosny!


Skomentuj

Kategorie

