Napisane przez: torlin | 13/04/2012

entracte

Z przykrością informuję, że muszę zawiesić prowadzenie swojego blogu do końca kwietnia (wersja optymistyczna). Już jutro do mojego mieszkania „zwala się” moja córka z mężem i dwiema moimi wnuczkami, bo w domu robią generalny remont, pokoiku komputerowego już nie mam. Przyjeżdżają na 3 – 4 miesiące.

A ponieważ po pracy w weekend idę na dwutygodniowy urlop, to będę pisał teksty zarobkowe, aby pojechać w Alpy za swoje, a nie za pożyczone, więc wyprowadzam się do Ojca, aby mieć święty spokój. A u Taty nie ma Internetu.

cbdo

Trudno, muszę zaryzykować, że mnie nie opuścicie, ale ja, nawet jak wpadnę do domu, to nie będę się zajmował wpisami, tylko sobie coś tam poczytam. Pozdrowienia.
Ps. Ale głupio trafiłem. To jest mój 500 wpis opublikowany w Łotrpressie.

Responses

  1. Jak widzisz, choć mnie nie słychać, to jestem i czytam.
    I spokojnie doczekam Twojego poowrotu z emigracji bezsieciowej 😉
    Pozdrowienia

  2. I Ty, Chytrusie?

    Dlaczego Chytrusie? Bo chytrusy w Warszawie opuszczają swoje mieszkania wmawiając rodzinie, że u nich wielki remont, a tymczasem wynajmują swoje gniazda rodzinne kibicom i dziennikarzom na Euro 2012.

    Jak to „u Taty nie ma internetu”? Nie ma zasięgu komórkowego? Mieszka w odludnych okolicach stanu Kolorado?

  3. Dzięki Zeenie!
    Tes Tequ!
    Ja nigdy nie kłamię, więc to jest prawda. Córka postanowiła i tak ograniczyć remont do rur, 4 lazienek i kuchni.
    Sprawę Internetu badał na moją prośbę mój syn będący informatykiem i on powiedział, że jedyną szansą na połączenie jest klasyczny numer, nie pamietam, coś w stylu 21-22-23. Ojciec mieszka na Ścianie Wschodniej na Chmielnej, więc to raczej stan Kolorado nie jest, ale mój laptop czegoś tam nie obsługuje, więc łączność via moja komórka jest niemożliwy. A tak poza tym ja jestem za słaby technicznie (informatycznie), aby sobie dawać radę z nieznanym. Oprócz tego nie chcę się dekocentrować, mam teraz dużo roboty. Jak możesz, to poczekaj.
    Mnie Euro interesuje w sposób umkiarkowany.

  4. Torlinie,
    damy radę, choć niewątpliwie w tym czasie odwiedzimy innych znajomych. Nie zapomnimy:-)))

  5. Dużych pieniędzy z zarobkowego pisania życzę

  6. No właśnie: pieniędzy z pisania, sprawnego remontu i do poczytania! 🙂

  7. „ograniczyć remont do rur, 4 lazienek i kuchni.”

    Dwa tygodnie roboty, mniemam. No chyba, że na dniówki.

  8. „ograniczyć remont do rur, 4 lazienek i kuchni.”

    Niektórym to się powodzi! A jak w każdej z czterech łazienek pęknie rurka, to będzie się powodziło jeszcze bardziej! 🙂

  9. Do wszystkich!
    Dziękuję za miłe slowa. Jeżeli chodzi o łazienki, to jak ja znam zabudowę szeregową, to w każdym domu są trzy łazienki. Ania ma czwartą, bo na poddaszu mieszkała bratowa, która zrobiła sobie własną. Jak ja robiłem generalny remont domu, to trwało pół roku, tak że 2 tygodnie to ja między bajki wkładam. Najgorsze jest to, że ja nie umiem odnależć się w tym bałaganie, nie mogę się ruszyć, nie mam gdzie pracować, pies też zagubiony. Bajzel permanentny.

  10. Do licha, to już wiem, dlaczego nie mam czterech łazienek – nie mieszkam w zabudowie szeregowej!


Skomentuj

Kategorie

