Napisane przez: torlin | 13/05/2012

To już jest koniec (może)

Nie ma co ukrywać, mój blog się kończy. Nie mam już siły go prowadzić, nie mam tematów, zaczynam się powtarzać. Miał on być dla mnie przyjemnością, stał się kamieniem obciążającym To nie ma sensu.

Wielu moich przyjaciół blogowych właściwie zakończyło swoją blogopasję: Komersky, Hoko, Napoleon, bardzo wielu blogowiczów mnie opuściło, wiele wielkich blogów faktycznie zakończyło działalność, jak blog Pana Waldemara Kuczyńskiego, sztucznie utrzymywany przy życiu. Mnie się wydaje, że skończyła się ich era i nastąpi coś nowego, tylko że ja jeszcze nie wiem co.

Ponieważ jednak jestem człowiekiem wiecznie łamiącym swoje słowa – swój blog jedynie zawieszam w sieci. W tym miejscu przepraszam wszystkich mnie odwiedzających ostatnio.

Responses

  1. Torlinie, każdy z nas czasami zawieszał pisanie. Czekam na Twój powrót.

  2. Niechaj Torlinie
    Blokada Ci minie!

  3. Wszelkiej pomyślności w życiu poza-blogowym 🙂

  4. Byłbym co bliżej, wraz bym dał po uszach za to oddalenie samowolne…:(( Wyczekiwać będę meldunku o powrocie oby jak najrychlejszym…
    Kłaniam nisko:)

  5. Czterem pierwszym Panom dziękuję bardzo za miłe słowa, ja nic nie zarzekam, tyle razy w blogach łamałem swoje słowo.
    Wachmistrzu!
    Wiesz, jak Cię lubię, znamy się i cenimy prywatnie. Ale ostatnią notką moją był wpis historyczny. Że się na malarstwie nie znasz, to rozumiem, ale na historii? Żebyś tylko mnie dobrze zrozumiał, ja nic nie wymuszam, ja nic nie zarzucam, ja niczego nie żądam. Ale notka wisiała od 6.V. do 13.V. czyli przez 8 dni. Ależ Drogi Wachmistrzu, przede wszystkim chodzi o wypalenie, ale jestem pewien, że jeszcze za blogiem zatęsknię – a może drogą Logosa na Facebooku?
    Póki co odpoczywam. Nareszcie nic nie muszę.

  6. Ech, Torlinie, dałem Doorsów bo ja za bardzo nie wierzę w te Twoje solenne pożegnania 😉

  7. Torlinie nie zawieszaj bloga !!!
    W realu wszyscy odczuwamy wiosenne rozdrażnienie, a niektóre blogi (w tym Twój) są oazami normalności. Na przykładzie blogu p. Kuczyńskiego widać jak komentarze kretynów stopniowo wypierają normalność. ( przykład blogowy prawa Kopernika).
    Nie poddawaj się, bo Twój blog jak mało który skuutecznie opierał się atakom kretynów. Dla mnie jest odskocznią w wiarę, że w realu jednak przytrafiaja się normalni ludzie. (mimo, że kretyny krzykliwie przekonują że to niemożliwe.)
    Wstyd mi, że nie zabrałem głosu w poprzednim temacie, bo bardzo interesują mnie historie związane z losami bocznych gałęzi Panów Przyrodzonych. (Piastowie to nazwisko wymyślone wiele lat po wymarciu dynastii). Moja wiedza dotyczy jednak przeważnie śląskich gałęzi rodu. Dlatego ucieszyłem sie Twoim wpisem – przykro, że nie zdążyłem podjąć tematu.
    (Ostatni Piast Opolsko Raciborski był bardzo dobrym politykiem i organizatorem. Znacznie rozwinął gospodarczo i powiększył swoją domenę. Potomka jednak nie zostawił – podobno z racji orientacji seksualnej. Jego brat został stracony w Nysie po skazującym bezprawnym wyroku sądu miejskiego)

  8. Nie żartuj sobie ze mnie. Co chwila sprawdzam, czy wyłamałeś się z reguły trzech dni, a Ty chcesz wykręcić taki numer.

  9. Cholercia. I co ja mam zrobić? Naprawdę nie nudzą Was moje tematy? Bo tak patrząc na aktywność…
    No dobra, prześpię się z tematem. Dostałem tyle miłych słów.

  10. Naprawdę nie nudzą… Gdyby tak było, to nie wracalibyśmy tutaj. Co do mnie, to do 11-go byłem właściwie bez dostępu do sieci, a po powrocie, przyznaję, że skupiłem się na prywacie i życiu familijnem, miast po blogach buszować… Zwłaszcza żeś z dawna zapowiadał, że Cię długo nie być może, co poniekąd i Twoja u mnie absencja potwierdzała… Ale jak sam rzekłeś: to ma być przyjemność i jeśli masz to odczuwać jako powinność, w dodatku przykrą, to rzeczywiście przemyśl…
    Kłaniam nisko:)

  11. Skoro nawet Wachmistrz nie mówi: „Kończ Waść, wstydu oszczędź.”, to możesz się Torlinie spodziewać protestów społecznych i palenia opon przed Twoim blogiem – jeśli nie zmienisz decyzji.

    A poza tym masz teraz obowiązek prowadzić bloga do ukończenia 67 roku życia!

  12. Odpowiedzi typu SMS-owo e-mailowych:
    1. Celcie! Usiłowałem się dowiedzieć od syna, jak Ci pomóc, ale mamy teraz między sobą ciche dni i się do siebie demonstracyjnie nie odzywamy. A ponieważ obaj jesteśmy uparci… Jak pamiętam, to ja wchodziłem przez jakiś numer podany przy założeniu blogu.
    2. Nie wchodzę Wachmistrzu, bo mnie Twój nowy blog nie dopuszcza do umieszczania komentarzy.
    3. Tes Tequ! Do 66 lat i 4 miesięcy.

  13. Mówisz o blogspocie, Torlinie?

  14. Tak


Skomentuj

Kategorie

