Napisane przez: torlin | 13/06/2012

Moja lista polskich WAGs

Uczymy się nowych słów, należy być na bieżąco. Ponieważ z moją chorobą po prawie 2 tygodniach jest coraz gorzej, a nie lepiej, postanowiłem zająć się tematami sympatycznymi, które mi sprawiają radość. A co może być lepsze niż widok ładnych dziewcząt. Po zrobieniu notki dochodzę do wniosku, że nasze WAGs-y nie odstają w najmniejszym stopniu od innych najładniejszych, a może i przewyższają.. A co to jest WAGs? Nieoceniona Wiki podaje, że jest to „akronim stworzony i używany przez brytyjską prasę bulwarową dla określenia Żon i Narzeczonych (ang. Wives And Girlfriends) angielskich piłkarzy. Obecnie jednak stosowany jest również w stosunku do sportowców o innych specjalizacjach, jak również piłkarzy niekoniecznie narodowości angielskiej”. No to zobaczmy, jak wygląda polska reprezentacja narodowa 2012:

Żona Błaszczykowskiego Agata dla mnie jest najpiękniejsza. Co ciekawe, są ze sobą od wielu lat, jak ona miała 16 lat, zaręczyli się, gdy miała 17. To zdjęcie jest z ich ślubu STĄD.

Na drugim miejscu postawiłbym Laurę Obraniak. Mało co można napisać na jej temat, gdyż wolna jest od tego całego tabloidowego rozpasania.

Na trzecim Bogna Dybul, dziewczyna Artura Sobiecha. I to nie jest byle kto, słuchajcie, to jest piłkarka ręczna VfL Wolfsburg (zdjęcie STĄD).

Na czwartym postawiłbym Tatjanę Batinić. Tak na logikę powinna być pierwsza, bo to jest była Miss Austrii (2006), ale ja stawiam ją dopiero na czwartej pozycji. Tatjana jest dziewczyną Sebastiana Boenischa (zdjęcie STĄD).

Na piątym Anna Stachurska, dziewczyna naszego łowcy bramek Roberta Lewandowskiego (planują wziąć ślub). I to jest też dziewczyna fantastyczna, ma czarny pas w karate (zdjęcie STĄD).

Szósta to żona prawego obrońcy Borussii Dortmund – Ewa Piszczek. Ale najważniejsza jest malutka Sara, która przyszła na świat 3 marca 2011r. (zdjęcie STĄD), gdzie można zobaczyć również zdjęcie malutkiej.

A na samym końcu niespodzianka, żona naszego selekcjonera Małgorzata Drewniak-Smuda, okulistka. Będę bezczelny, ale mi jakoś nie pasuje do Smudy. (zdjęcie STĄD).

Piłkarze mają ładne żony, do takich należy towarzyszka życia Pawła Brożka, Eugena Polanskiego czy Dariusza Dudki. Ale chciałem zostawić te, które mnie się najbardziej podobają.

Responses

  1. Hmmm… I cóż tu komentować? Że mam nadzieję, że Ci się szybko poprawi i wróci stary dobry mądry Torlin?:)) Nie gniewaj się, ale nie tabloidów tu czekamy…
    Kłaniam nisko:)

  2. Ja niestety Wachmistrzu bardzo cierpię, tak że szukam jedynie radości w blogu. Mnie cierpienie nie uszlachetnia.

  3. Torlinie, dużo zdrowia i pogody ducha.
    Dobrze jest pocieszyć wzrok takimi widokami:-)

  4. Cóż…..wybacz zatem słowa moje… Poprawy, by jak najrychlejszej zatem…
    Kłaniam nisko:)

  5. Dawniej, to były dziewczyny! Przez Majdana, nie ma już Dody w tym gronie! Na pewno wygrałaby w Twoim konkursie, Torlinie!

    A okulistka? Będzie profesjonalnie interweniowała, gdy Smudzie wpadnie w oko inna…

  6. Dzięki Caddicusie, lekarze nie bardzo mogą stwierdzić, co mi jest, ale przypuszczalnie mam rwę kulszową biodrową, nie mogę chodzić, stać, leżeć, siedzieć z wyjątkiem twardych krzeseł, a spałem dotychczas na krześle z twarzą wtuloną w poduszeczkę położoną na laptopie. Ku mojemu przerażeniu dzisiaj już w nocy tak nie mogłem. Ale nic to, jak mawiał pewien rycerzyk, mąż Basieńki.
    Dzięki Wachmistrzu. Nie gniewaj się, postaram się poprawić.
    Tes Tequ!
    Bo ja wiem, Doda to jest ładna kobieta, ale czy ładniejsza od ww.? Ale jak wiem, to Majdan nie jest członkiem naszej reprezentacji, bo jakbyśmy tak szeroko to rozpatrywali, to na mojej liście absolutnie koniecznie znalazłaby się Ania Przybylska Jarosława Bieniuka, z którym ma troje dzieci.

  7. no to się wzbogaciłem o nowe słowo… 😉
    dzięki!

  8. A co z HABs (Husbands and boyfriends)
    naszych wspaniałych kopaczy?

  9. Onibe: no to się wzbogaciłem o nowe słowo…

    A zgłosiłeś to w Urzędzie Skarbowym i uiściłeś podatek?

  10. Zeenie!
    Coś się Ciebie czepiam ostatnio, ale taki sobie dowcip. Więcej powiem, beznadziejny. 😦
    Tes Tequ!
    Od wzbogacenia niematerialnego nie płaci się podatków. Gdyby tak było, to po przeczytaniu Waszych blogów poszedłbym z torbami. 😉
    Onibe!
    Poruszyłeś szerszy temat, nawet tego się nie spodziewałeś. Bo to jest słowo również do Wachmistrza, mnie kontakt z młodymi ludźmi nauczył jednego, nie wolno myśleć tylko o przeszłości. Są nowe czasy, nowe pomysły, świat poważny stał się tabloidalny. Interesuje to miliony ludzi, możemy za bardzo nie wnikać w głąb problemu, ale wiedzieć o tym musimy, bo nie będziemy rozumieć rzeczywistości.

  11. A czepiaj się ile wlezie 🙂
    Tylko nie trać z oczu, że seksistowsko sie zrobiło 😆

  12. Torlin pisze: Od wzbogacenia niematerialnego nie płaci się podatków.

    A to fiskus gapa! Mam nadzieję, że minister od podatków szybko to nadrobi!

  13. Jak dla mnie – numer 4, 1 i 5… W tej kolejności. Laurka też ładna. Ale już żona Smudy mi wyględnie kompletnie nie pasuje do Franza, więc tutaj Torlinie zgadzam się z Tobą… 🙂

    Zwróciłeś uwagę na niedawno okrzykniętą „Miss Euro 2012” Natalię Siwiec? Przyjemna dla oka…co do pomyślunku nie byłbym jednak pewien. Czytałeś, co powiedziała o Ronaldo?

  14. Śliczna jest ta Natalia jak obrazek. A że nienajmądrzejsza? Toż ona doktoratu z mikromacierzy białkowej nie pisze, te od doktoratów brzydkie są zazwyczaj. Chociaż przyznaję, nie ma reguły.
    A co Ci zrobiła Bogna? I imię od Długosza, i uroda starosłowiańska, aż się patrzy, Słowianeczka o uroczym uśmiechu, a z listy ją wyrzuciłeś!

  15. Wybacz Torlinie! Mysz mam bezprzewodową i kółeczko czasami nazbyt szybko przewinie 😦 Rewiduję niniejszym listę moją: 4, 3, 1 i 5… Bogna rzeczywiście sympatycznie wygląda i uśmiech też ciepły jak słońce… 🙂


Skomentuj

Kategorie

