Napisane przez: torlin | 17/12/2012

Zagadka nr 39 – malarsko – historyczna

Zgd1

Będzie to dziwna zagadka, bo znam tylko imię i nazwisko malarza oraz tytuł obrazu.

Zgd2

Ale ten dla mnie słaby malarz namalował X obrazów o tym samym tytule i w końcu nie wiem, o który to obraz naprawdę chodzi.

Zgd3

Dlatego dałem ich kilka, powtarzam, wszystkie noszą ten sam tytuł.

Zgd4

I pytania – zagadki:

1. Dlaczego ten obraz jest taki ważny dla takich ludzi jak ja, przeciętnego przedstawiciela blogu Torlina?

2. Jak się nazywał malarz i jaki tytuł noszą te obrazy?

Responses

  1. Ad. 1. Nie wiem, ale się nie dziwię.
    Ad. 2. Podpis pod ostatnim obrazem … i Sieć odpowiada: „Pejzaż zimowy” Teodor Ziomek

  2. Obraz ten jest tak ważny, ponieważ wyraża nieskazitelną biel zimowego krajobrazu nierozjeżdżonego przez quady, których Torlin nie lubi.

  3. @TesTeq:
    Nierozjeżdżaonego nie tylko przez quady, ale i przez odwilż.

  4. Rocznica zamordowania w Zachęcie Narutowicza.

  5. Mnie zafascynował ten przeciętny przedstawiciel…
    😆

  6. Przeciętna przedstawicielka widzi tylko pejzaże zimowe a w tle jej pewna muzyka przemyka po polach

  7. Moi komentatorzy najukochańsi!
    Wiecie, że to obrazy Teodora Ziomka „Pejzaż zimowy”, Edwar pisze o Narutowiczu i dalej nie wiecie? Prezydent Polski w momencie strzałów oglądał właśnie w Zachęcie obraz tego malarza i o tym tytule. Ale w sumie muszę powiedzieć, że odgadliście. Ja tylko się zastanawiam, w jaki sposób Temp odgaduje tytuły przy pomocy Googla! Ja tak nie potrafię.
    A quadów nie lubię, to prawda.
    UW!
    Wsadziło Cię do spamu – przepraszam. Za Vivaldiego dziękuję. Przeciętny przedstawiciel mojego blogu jest głodny wiedzy i kultury.

  8. Ja tam odstaję, bo chcę setę i faję 😎

  9. @ zeen : Po secie będziesz podciętym, a nie przeciętnym przedstawicielem.

  10. Torlinie. Otwierasz w okienku obok wyszukiwarkę grafiki google. Wracasz do okienka z grafiką, łapiesz obrazek myszą i przeciągasz do zakładki z wyszukiwarką, dokładnie do okienka wyszukiwania. I już.

  11. Torlinie, dziś nie otwieraj okienka obok zbyt szeroko, bo Cię śnieg przysypie i będziesz miał w domu pejzaż zimowy! 😀

  12. Torlinie, nie odgaduje , a czyta i szuka. Pod ostatnim „Pejzażem” jest podpis: Narodowe Archiwum Cyfrowe, sygn. 1-K-5949.
    amatil – nie przypuszczałem, że tak dobrze nas można szukać. Wypróbuję na kilku rzeczach.


Skomentuj

Kategorie

