Napisane przez: torlin | 08/03/2013

Kochane, Najlepszego

kwiaty w wazonie

Henryka Beyer, „Kwiaty w wazonie” z 1823 roku

Wszystkim Paniom odwiedzając ten blog życzę ho, ho, ho, a może jeszcze więcej (jak widzicie, uniknąłem stereotypu). (Der) Respekt.

——————–

I jest to przypadkowo również moje małe święto, jest to sześćsetny wpis w WordPressie. Przypominam, że wcześniej prowadziłem blog w Interii. Ale życzenia nie mnie się należą w dniu dzisiejszym, tylko Naszej O Wiele Piękniejszej Połowie.

Responses

  1. Tu muszę zdecydowanie zaprotestować. Stereotyp jakoby mężczyźni byli brzydszą połową populacji może być niemiły kobietom. Zawiera on pośrednią sugestię, iż kobiety mogą mieć zły gust.

  2. Życzę wszystkiego najlepszego Waszej O Wiele Piękniejszej Połowie, Torlinie, z okazji 600. wpisu. I Paniom też.

  3. Dziękuję w imieniu EW , Torlinie gratuluję i następnych 600 równie interesujących i intrygujących, wpisów życzę:-)
    To ja sobie z tego pięknego bukietu zasuszę te niebieskie kwiatki:-))

    @dana1 jak na mój gust z tej okazji Julian Tuwim jest jak najbardziej na miejscu:-))
    ,,….Kiedy Adam mieszkał w raju
    Bardzo często nudził się,
    Spać tam było we zwyczaju,
    Więc spoczywał w błogim śnie………………
    Dalszy ciąg każdy sam sobie dośpiewa.
    Słowem: EWA. ….Od grzechu zaczął się jej świat,
    A że Pan Bóg ją stworzył, a szatan opętał,
    Jest więc odtąd na wieki i grzeszna, i święta,
    Zdradliwa i wierna, i dobra i zła,
    I rozkosz i rozpacz, i uśmiech i łza,
    I gołąb i żmija, i piołun i miód,
    I anioł i demon, i upiór i cud,
    I szczyt nad chmurami, i przepaść bez dna,
    Początek i koniec – kobieta, acha! …..”fragm. J Tuwim całość jest fantastyczna:-)))
    http://poema.pl/publikacja/134340-ewa

    TesTeq będzie jeszcze Pan AA a dlaczego nie?


    🙂

  4. Ależ oczywiście AA – nie znam jego twórczości, ale Złoty i Srebrny Krzyż Zasługi to nie byle co! Musiał zasłużyć!

  5. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego
    Ps. Edwarze, nie mają innego wyjścia.

  6. Torlinie,
    co prawda 2 dni później, ale dziękuję za życzenia z wiadomej okazji!
    8 marca spędzałam bardzo pracowicie, włócząc się po winiarniach w okolicy Mendozy i nawet nie wiedziałam, co opijałam, bo tu nie obchodzą, a mnie nie miał kto przypomnieć, bo dostęp do internetu mam z doskoku.
    Pozdrowienia z La Serena (Chile) 🙂

  7. Droga Alicjo, chciałbym chociaż raz w życiu się z Tobą zobaczyć. Wprawdzie pamiętam o Twoim zaproszeniu, ale na 99 % szybciej Ty przyjedziesz do Polski, niż ja na Zachodnią Półkulę. Ameryka Południowa jest moją niespełnioną miłością, szczególnie jej południowa część. A Aconcagua śni mi się po nocach. Odzywaj się czasami do mnie, bo ja u Pana Piotra czasami nie wiem, co pisać, panuje taka kawiarniana atmosfera, w której ja nie umiem zabrać głosu. Jeszcze raz najserdeczniej Cię pozdrawiam, Droga Moja Pierwsza w Historii Moich Blogów Komentatorko. Nalałem sobie kieliszek chilijskiego wina i wznoszę toast na Twoją cześć. Trzymaj się ciepło.


Skomentuj

Kategorie

