Napisane przez: torlin | 16/06/2013

Ciała w przestrzeni miejskiej

Willi Dorner 1

Przyznaję szczerze, że bawią mnie gry i zabawy młodzieży na całym świecie. Na Zachodzi powstała nowa zabawa o nazwie „bodies in urban spaces”.

Willi Dorner 2

Rzecz cała polega na wciskaniu ciał ludzkich ubranych w kolorowe stroje w tkankę miejską.

Willi Dorner 3

Daję trochę przykładów, abyście mogli zobaczyć pomysłowość młodych ludzi.

Willi Dorner 4

Dla mnie każdy pretekst do niekonwencjonalnych rozwiązań jest bliski mojemu sercu. Ciągle mi się wydaje, że jestem młodszy psychicznie niż wskazuje na to moja metryka urodzenia A może coś za czasów stalinowskich popieprzyli w dokumentach? Za czasów Rewolucji Październikowej takie rzeczy się zdarzały.

Willi Dorner 5

A mnie się to po prostu podoba. Jest to projekt austriackiego artysty Williego Dornera. Notka jest krótka, bo mam dzisiaj chrzciny swojej czwartej wnuczki i muszę jeszcze upiec ciasto (jedno już mam).

Responses

  1. Cóż… skoro to zabawa, to im daj Boże zdrowie bawić się jak najlepiej i jak najdłużej, bo zda mi się, że tem nikomu krzywdy nie czynią i już dla tej przyczyny tego propagować by warto… Choć temu w owej wnęce, co na dole leży… nie zazdroszczę…:)
    Kłaniam nisko:)

  2. Szczerze mówiąc Wachmistrzu komentarza Twojego pod tą notką nie spodziewałem się. Ale miło mi, że wróciłeś.
    Ale tak bawi się ludzkość pewnie od początku istnienia. Za moich młodych lat biliśmy rekordy, ile osób zmieści się np. w Małym Fiacie. Ale komuna sprawdzała nas w tej zabawie wielokrotnie. Rumuni na ekspres Bukareszt – Sofia sprzedawali miejscówki wszystkim chętnym. W naszym przedziale zmieściło się 29 osób. Mój są siad wybudował dom przy pomocy Malucha, zdemontował siedzenia, miał przyczepę i bagażnik dachowy, a za tym wszystkim potrafił jeszcze ciągnąć betoniarkę. A umielibyście młodzi teraz usmażyć jajka sadzone na żelazku?

  3. ,,Dla mnie każdy pretekst do niekonwencjonalnych rozwiązań jest bliski mojemu sercu. ”

    Torlinie mi też to się akurat podoba.
    Rozumiem ze to są manekiny i to takie kolorowe impresje mozaiko -układanki.

  4. Smacznego!
    A pomysł fajny 🙂

  5. Skąd pomysł, że to manekiny?

  6. A czy przypadkiem nie chciałeś Torlinie powiedziec tego:

    „Dla mnie każdy pretekst, żeby zbliżyć za przyzwoleniem ciało do ciała, jest bliski mojemu sercu.”

  7. U.W. i Woziwodo!
    To nie są manekiny, tylko członkowie bractwa bawiącego się.
    ———-
    Dziękuję PAK-u, ale ciasta nie wyszły tak, jak należy (jak chciałbym).
    ————–
    Tes Tequ!
    To też 🙂

  8. Znalazłam to bractwo na YouTube 🙂

  9. Dzięki Ulotna za wpadnięcie i prezent. Zrobiłaś mi wielką frajdę, trzeba przyznać, że na to nie wpadłem, żeby szukać w YouTubie.
    Ale powiem Ci szczerze, że to jest związane szerzej z tematem – żyć mając pasje i zainteresowania. Najlepiej to widać po przejściu na emeryturę, jedni kapcanieją, niczym się nie zajmują, innym brakuje czasu, są tak zajęci. Jednakowo doceniam próbę zrozumienia komputera przez wdowę nieumiejącą go włączyć, chodzenie po polach z wykrywaczem metalu, pieszczenie samochodu z 1935 roku z poszukiwaniem oryginalnych części, uczenie się w wieku 70 lat pływania na desce z żaglem, nauka japońskiego czy kolekcjonowanie zdjęć wszystkich katedr świata. Mieć pasję, to daje drugie życie.

  10. Torlinie myślę że Ty po przejściu na emeryturkę będziesz dalej zajęty i pewno wpadniesz na jakieś fajne pomysły np napisanie wspomnień z dzieciństwa albo z wypraw 🙂
    Pozdrawiam !

  11. Smacznego ciacha Jacku! Zostawiłeś kawalątek dla Czytelników? 😉

    Fajna zabawa, kolorowa i efektowna… Ale taki ŚCISK mnie nieco przeraża.

  12. U.W.!
    Moim największym marzeniem są wyjazdy i na tym pragnę się skupić. A pisanina? Może rzeczywiście warto? Napisałem już tyle tekstów w swoim życiu, że mógłbym również napisać coś dla siebie i od siebie. To nie jest zły pomysł.
    —————
    Celcie!
    Ja na spotkanie ewentualne upiekę osobne ciacha. A co do ścisku – chcę zauważyć, że robią to ze swojej własnej nieprzymuszonej woli. Czyli im dobrze.

  13. Ależ Torlinie, ja GOŁYM okiem widziałem, że to nie są manekiny. Stąd moje zdumienie, że ktoś nie rozpoznał niektórych osób w różnych pozach. Czyżby z mojego pytania wynikało, że identyfikuję się z dziwną uwagą UW?


Skomentuj

Kategorie

