Napisane przez: torlin | 29/06/2014

To są zwierzęta

cmentarz muzułmański w Kruszynianach

Dla mnie to są zwierzęta – przeczytajcie koniecznie TU

DSC02404

W ogóle nie wolno niszczyć niczego innym osobom, ale bazgranie i nienawiść skierowana wobec muzułmańskiej mniejszości polskiej, zamieszkującej nasze ziemie od stuleci, jest zezwierzęceniem całkowitym.

DSC02405

Mój blog jest niszowy, mam małe możliwości oddziaływania w Internecie, ale dałem linki, gdzie tylko można.

DSC02406

Chcę zaprotestować przeciwko fali nienawiści, jaka jest rozpętywana w Polsce.

DSC02408

Na moich zdjęciach meczet i cmentarz w Kruszynianach.

DSC02410

Jak powstanie jakaś  strona temu poświęcona, to się zapiszę.

Ps. Jednym z punktów Budżetu Partycypacyjnego na Ursynowie jest odwodnienie Lasu Kabackiego, zauważyłem to dopiero dziś, jak oddałem swój głos na prośbę mojego syna na budowę placu zabaw dla dzieci młodszych przy ul. Sarabandy. Prywatni inwestorzy zlikwidowali kanałek, który od lata odwadniał północno – zachodnią i zachodnią część Lasu. Teraz woda nie ma ujścia, Las Kabacki zaczyna przypominać grzęzawisko, a do tego niebagatelnym skutkiem oprócz obumierania drzew jest potworna ilość komarów. Mam nadzieję, że mieszkańcy głosowali za tym projektem.

Responses

  1. Hmm.., zezwierzęcenie, hmm..
    To niestety dotyczy także miejsc pochówku innych społeczności, innych wyznawców, cmentarzy obcych żołnierzy poległych na polskiej ziemi. Ta sama mentalność, to samo zbydlęcenie.

  2. Dzięki Woziwodo, ale tak przyglądając się Twojemu komentarzowi pod względem lingwistyczno – logicznym zbydlęcenie jest podrzędną rodziną w stosunku do zezwierzęcenia 🙂

  3. Myślę, że zezwierzęceniu sprzyja dżungla – w tym przypadku szczególnie miejska. Małe miejscowości, które znam, są zwierzęce w najlepszym tego słowa znaczeniu (u zwierząt instynkt nie dopuszcza do świństw, jakie u ludzi powoduje degeneracja mózgu).

  4. Obejrzałam dokładnie.
    Dla mnie to wybryk jakiegoś gnoja, który nie miał co z wolnym czasem zrobić.
    Policja powinna szybko złapać, sąd nakazać usunięcie malunków.
    Niech całe wakacje maluje to co pomazał – dziesięciu następnych się zastanowi czy to fajna zabawa?

    Rozdmuchiwanie i nagłaśnianie tej sprawy robi dużo więcej szkody.
    Kreuje ZDARZENIE, a z pseudotwórców robi bohaterów.

    Sprawia, że my (oni)czujemy się inni, obcy.

    Niepotrzebnie.

    Wybryki hucpiarzy nie powinny zajmować więcej przestrzeni publicznej niż na to zasługują.

  5. Może masz i rację Mario, ale ja byłem ostatnio w Kruszynianach, i miałem okazję przeprowadzić dłuższą rozmowę z potomkiem Tatarów. Jak oni dbają o ten meczet, o cmentarz, chuchają i dmuchają, są cudownymi, wspaniałymi ludźmi, Polakami z mniejszości narodowej. Dlatego tak napisałem, bo mnie dotknęło niezmiernie, jak coś osobistego. Domyślam się, że mieli łzy w oczach, jak widzieli te popaprańce. I trzeba pamiętać, że to są przemili ludzie, z taką dumą obnoszący i swoją tatarszczyznę i polskość w jednym. Dlatego tak zareagowałem. Może za bardzo, ale zrobiłem to pod wpływem chwili.
    ———–
    Tempie!
    To jest olbrzymi problem Białostocczyzny. Wierz mi. Tam właśnie, gdzie jest konglomerat narodów. I ciągle mi się wydaje, że jeżeli nie będziemy reagować, to wejdą nam na głowę ze swoimi przerażającymi teoriami na temat Wielkiej Polski dla Polaków.

  6. Prosze zobaczyc, co pisze sie o muzulmanach – oficjalnie i w prywatnych komentarzach. „Ety bzdety” powtarzane w nieskonczonosc sa brane za „fakty”. Zas owe „fakty” mowia nam, ze z „nimi” trzeba walczyc. Ronimy lzy nad kazda „nasza” ofiara (slusznie) ale nie mamy zbyt wiele wspolczucia dla „ich” ofiar. Wiec czemu sie dziwic, ze temu czy innemu przyjdzie do glowy zbeszczescic groby. Jak zauwazyl ktos wczesniej, rzecz nie dotyczy tylko muzulmanow, pojecie „oni” jest bardzo pojemne i rozciagliwe.

    Pozdrawiam


Skomentuj

Kategorie

