Napisane przez: torlin | 02/08/2014

Byłem na „Zacznijmy od nowa”

Reklamuję Wam ten film (TU). Obraz z wieloma piosenkami, można wręcz powiedzieć – muzyczny. Ale co najważniejsze – film, który ogląda się z uśmiechem. Wyszedłem taki szczęśliwy z kina, że tak nie było – szczerze mówiąc – od dawna.

Bardzo spodobała mi się odtwórczyni głównej roli Gretty – Keira Knightley, jest bardzo ładną kobietą, moim zdaniem świetnie gra, a głos i sposób wykonywania utworów ma podobny do Norah Jones, którą uwielbiam. Posłuchajcie zresztą jednej z piosenek z tego filmu, daję na górze link.

I jeszcze jedna rzecz, zobaczyłem dużo Nowego Jorku, jest to trochę film również o nim.

Responses

  1. Torlinie, Last Night z Keirą widziałeś może? Też świetnie zrobiony film.
    Keira to dziwna aktorka. Grała w wielu nieciekawych produkcjach, nie wygląda na pierwszy rzut oka, aby potrafiła zachwycić grą aktorską, ale jest kilka filmów, w których bardzo mi się podobała: w Last Night szczególnie, ale w Pokucie również.

  2. Drogi Dru’, Ty jesteś jak murzyn na przejściu dla pieszych, pojawiasz się i znikasz. Ale cieszę się, że się odezwał ktoś z dawnej, fantastycznej paczki, Ty, Hoko, Komerski, Napoleon, Quake, Zeen, Telemach, Teloch, ShyJa, gdzie te niegdysiejsze śniegi.
    Nic jej więcej nie oglądałem, więc będę musiał. Poczytałem sobie o „Zeszłej nocy” i mi pasi, jak mówi młodzież.

  3. Dzięki za zaliczenie do „niegdysiejszych śniegów” 😆
    Lubię Keirę, obejrzę sobie, bo nie widziałem, polecany film 🙂
    Pozdrawiam z dalekich śniegów 😉

  4. A dokąd Cię zagnało? Na Kilimandżaro? Do bazy nad Zatoką Admiralicji lub pod Everestem?

  5. Przebywam w zaspach ciągłego niedospania z powodu nieregularnych zajęć.
    No i czasem zerknę to tu, to tam…
    Serdecznie pozdrawiam 🙂

  6. Ty się lepiej przyznaj, cierpisz na ciągłe, nieustające niedospanie z powodu jakiejś osóbki płci odmiennej. Przyznaj się. To są te zajęcia? Zapewne praktyczne, czyżbyście bawili się w doktora? 😀 Ja Ciebie też nieustająco.

  7. Płci odmiennej? To jest aktualnie passe… Drastyczna różnica płci wyszła z mody, teraz obowiązuje dżęder 😉 🙂

  8. O jejku, jak ja jestem tradycjonalistyczny. Dla mnie moja miłość nie jest passe, i co najciekawsze ma blond włosy i nie jest – dla ułatwienia dodam – chłopcem. Usiłuję żartować, ale ta tematyka raczej budzi moje przerażenie.


Skomentuj

Kategorie

