Napisane przez: torlin | 18/08/2014

Fogg redivivus

Dostałem szału na punkcie piosenki Fogga. To jest śmieszne, gdyż jest to poprzednie pokolenie z piosenkami typu „chryzantemy złociste w kryształowym wazonie”, tymczasem raptem usłyszałem piosenkę niezmiernie nowoczesną, którą namiętnie zmieniają raperzy i inne UFO-ludki muzyczne. Mam kłopot jedynie z piosenką w Youtubie, bo normalne klipy są strasznej jakości, tymczasem jest jeden ze znakomitą jakością, ale za to chłopak zgnoił kompletnie klip. Więc proponuję posłuchać tej piosenki bez patrzenia w ekran, bo nie ma na co.

Ciekawe, czy Wy macie też czasem takie zadziwienia, że spotykacie coś na swojej drodze, co pozornie nie jest z Waszej bajki, a fascynuje?

 

Responses

  1. Już pięć lat temu Leon Pandamonium napisał: „idealny przykład jak spieprzyć piosenkę idiotycznym klipem”. I rzeczywiście, aby posłuchać tej uroczej piosneczki, trzeba otworzyć nową kartę z – na ten przykład – fotkami Torlina.

  2. Dzięki Anumlik, już myślałem, że nikt się nie wpisze. Ja dostaję szału, ta piosnka wali mi po głowie od kilku dni i nie chce z niej wyjść. Cały czas mi brzmi.
    A z klipem? Wiesz jak to jest w psychologii. Każdy po przeczytaniu Twoich i moich słów będzie uważał za swój obowiązek, aby wejść i ocenić. A później – jak zwykle – powie: „mieli rację”. Ale sprawdzić każdy musi.

  3. a ja polecę odpuścić sobie YTB i posłuchać całej płyty za darmo na http://open.spotify.com/track/0qdHHsSTLMQnH5IS07Rp54
    Pozdrawiam
    Arek

  4. Witam Cię Arkadiuszu serdecznie w moim blogu.
    Oczywiście masz rację, tylko że u mnie problemem jest nie to, gdzie ja słucham piosenki, ale jak ją mogę wpisać w blog. U mnie Spotify gra, no – że „na okrągło” to jest pewną przesadą, ale do blogu wklejenie linku, tak jak Ty to zrobiłeś, nic nie daje. Pokazuje się „zarejestruj się”, a to w blogu jest niedopuszczalne. Dlatego do tekstów wklejam linki z Youtube, bo one są dostępne (oczywiście z wyjątkiem sytuacji, gdy YouTube ich nie zlikwiduje).
    Pozdrowienia

  5. Koszmar i jest mi przykro ,żałuję że to zobaczyłam -dziś można wszystko ….. Obrazić ,ośmieszyć a kosztem tego miernoty się lansują i mają swoje 5 minut :((( . Żadnego szacunku i żadnych wartości -smutne to i przygnębiające -pozdrawiam Torlin – Eliza F.

  6. Torlinie, na temat Fogga nie mam nic do powiedzenia, ale jeśli cię interesuje moja odpowiedź (m.in. w sprawie praw ekonomii), to zajrzyj pod poprzedni wątek. Dopiero teraz zauważyłem, że dyskusja pod nim nie zamarła.

  7. Elizo, ale ja napisałem, że nikt nie wytrzyma. Przecież wszyscy ostrzegają, aby tylko posłuchać, a mimo wszystko zajrzałaś. Po co? Pytam się grzecznie.

    Pawle!
    Wiadomo, że zajrzę.


Skomentuj

Kategorie

