Napisane przez: torlin | 29/09/2014

Trochę zdjęć z Portugalii

DSC03202

Trochę zdjęć, nawet bez komentarza. Wszyscy je znają, wiedzą, co przedstawiają. U góry uliczka w Lizbonie z tramwajem nr 28

DSC02966

Próba zdjęcia artystycznego – Lizbona

DSC03207

Widok z samolotu na most

DSC03030

Dalej już na zachód po kontynencie nie da rady

DSC02978

I jeszcze raz 28. Przyznaję szczerze, że jechałem w Lizbonie również 12 i 15. Z 15 związana jest fajna anegdota, gdy zwiedzaliśmy Belem zobaczyłem tramwaj tej linii i przypomniałem sobie, że jego pętla w centrum jest przy „naszym” placu. Dzięki temu przejechaliśmy nim całe miasto.

Responses

  1. No tak zapomniałam o tramwajach a to przecież twój konik. Zawsze chciałeś być motorniczym a ja zawsze chciałam być twoją tramwajką. I się ziściło! Bo na tym zdjęciu artystycznym po prawej stronie to leżę JA!!!!!! Całuski!

  2. Skoro było miło, to i dobrze…:) A że wróciłeś, to i nam miło:)
    Kłaniam nisko:)

  3. Uważam,że ten blog zyskałby, gdyby zbanować niektórych komentatorów.

  4. Droga Amatilko! Też jestem tego zdania! Na szczęście nudni faceci sami się zbanowali a my możemy teraz o nich poplotkować. Bo im się wydaje że rozprawiają o jakichś supersprawach sztukach i naukach a jak przyjdzie co do czego to tylko jedno im w głowie no nie? A pozmywać po obiedzie to nie ma kto! Babskie buziaczki dla ciebie!

  5. Wnetrze tramwaju przypomina te, ktore bardzo dawnymi czasy kursowaly w Lodzi – „przelotny” okres mojej mlodosci.

    Pozdrawiam

  6. Witaj w domu.
    Pekam z dumy więc wklejam link typu swego nie znacie http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3593181,otwarcie-nospr-katowice-relacja-live-zdjecia-owacje-na-stojaco

  7. Witaj po powrocie Torlinie 🙂

    Zdjęcie artystyczne wyszło całkiem całkiem…a te klify także bardzo klimatyczne.

    Z kolei widoki z samolotu – jedyne w swoim rodzaju 😉 Coś o tym wiem… 😉

  8. Wachmistrzu, mnie też jest miło widzieć Cię u siebie.
    ———————-
    vandermerwe!
    One są chyba świadomie tak zostawione. Nie mają szyb, jeżdżą wolniutko, i są pełne turystów. W ogóle nie można się do nich dostać, aż pewnego razu mijaliśmy przystanek, przy którym zatrzymała się PUSTA dwudziestkaósemka!!! I stąd wrażenie, że jeździ puściutka. A to nieprawda. Porto wprowadziła też takie trzy linie, ale są źle zrobione i nie robią furory.
    ——————
    Piotrusiu!
    Link nie działa, więc informuję wszystkich, że rzecz dotyczy (pisze o tym również PAK) otwarcia nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach
    http://www.polskieradio.pl/8/192/Artykul/1224594,Otwarcie-nowej-siedziby-Narodowej-Orkiestry-Symfonicznej-Polskiego-Radia
    ——————
    Dzięki Celcie.

  9. Torlinie, jeśli można, mam pytanie z innej beczki…

    Myslę nad jedną notką na przyszy rok. Wspomniałeś, że znasz okres napoleoński lepiej niż przecietnie. Czy możesz mi zatem powiedzieć, czy Napoleon włączył Szwajcarię do Cesarstwa, tak jak to zrobił z Belgią, Holandią i częścią Włoch?


Skomentuj

Kategorie

