Napisane przez: torlin | 02/01/2015

Byłem na filmie „Whiplash” i żałuję

whiplash

Byłem na filmie „Whiplash” i żałuję. To nie jest film dla normalnej publiczności. Prawie dwie godziny znęcania się psychicznego i fizycznego nad 19-latkiem. Zostałem zaproszony do kina przez Domi, ale widziałem, że ona również trzymała twarz w dłoniach przez cały seans. Jak macie chęć, to idźcie, ale na swoją odpowiedzialność.

Przez całe życie staram się być jednak człowiekiem obiektywnym, takie filmy powinno się kręcić, tak jak obrazy o obozach koncentracyjnych, reżyser opowiada, że on coś takiego przeżył. Film ma wspaniałą reżyserię, cudowną muzykę, a oprawca – aktor J. K. Simmons – zagrał w sposób oskarowy, to było genialne.

Tylko ja nie muszę tego oglądać.

Responses

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Torlinowi i wszystkim blogowiczom życzy Piotruś.

  2. Dziękuję Piotrusiu! Nie wiesz, co się dzieje z Edwarem?

  3. Niestety nic nie wiem.
    Tak już jest z kosmosem blogosfery, że dla niewtajemniczonych (a takim jestem) postacie pojawiają się i znikają jak kome(n)ty. Pierwszego wpisu dokonałem w roku chyba 2007 – potem kilka wpisów u red Passenta i nieco więcej u pana Kuczyńskiego. Twój blog i Edwara są jedynymi, które czytam regularnie i w których co jakiś czas składam niewielkie komentarze. (mimo, żę klawiatura swędzi nawet nie próbuję wchodzić na inne fora)
    Pozdrawiam
    PS
    Przez święta postanowiłem nie włączać komputera, a potem coś się zespsuło – jakś bateryjka – i nie mogłem dodawać komentarzy.

  4. Tez bym na ten film nie poszła:-)

    A ten widziałeś?

  5. U,W.!
    Bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za ten zwiastun. Pójdę, bo uwielbiam komedie romantyczne Woody Allena.

  6. Byc może przypadkowa zbiezność pseudonimów ?
    http://edd.salon24.pl/

  7. Powiem Ci Piotrusiu, że nie wiem, co się dzieje z Edwarem. Orteq wypisuje straszne rzeczy, ale ja nie wiem.


Skomentuj

Kategorie

