Napisane przez: torlin | 08/09/2015

Wielka Fatra i Beskid Sądecki, że o Krakowie nie wspomnę

Lac_VelkaFatra_jpg

No i żegnamy się na prawie 2 tygodnie, wyjeżdżam na urlop. Zacząłem go wprawdzie wczoraj, ale siedzę i piszę, muszę troszeczkę dorobić. Pogodę mam też urlopową, niech ją szlag trafi, wczoraj lało cały dzień bez przerwy i było 16 stopni. Dzisiaj jest pochmurnie, ale na szczęście nie pada.

Ale za to jutro wyjeżdżam 6.10 PolskimBusem do Krakowa, o 18 spotykam się z Szymonem – Geografem, wyjeżdżamy na Słowację, później samotne wędrówki po Beskidzie Sądeckim z lokum w Wierchomli Małej, jeszcze później wyjazd do Wachmistrza. Kiedy wrócę, to nie wiem, może w piątek 18.IX., może w sobotę czy w niedzielę, mogę nawet w poniedziałek, bo do roboty idę na 15 tego dnia. Jak zwykle odsuwam się od Internetu, teraz może tylko poprzeglądam jakieś strony w Gazecie, ale blog ulega zamrożeniu.

Wszystkiego Dobrego

Responses

  1. Udanego i bezpiecznego urlopu, Przyjacielu… 🙂

    Wielka szkoda, że moje sprawy roodzinne przeszkodziły nam w spotkaniu… Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie okazja. Póki co zawsze zostaje tutejsza przestrzeń.

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

  2. Dzięki, co się odwlecze, to nie uciecze

  3. No to ja czekam na fotki z tego wypasionego aparatu fotograficznego:)
    Pozdrawiam

  4. Mario, tak jak pisałem w swoim blogu, mój wypasiony aparat nie nadaje się do zdjęć podróżnych. To jest paka wielkości małego plecaka, a ja i tak mam dwa plecaki ze sobą. Zdjęcia będę robił smartfonem, tak jak w Turcji. Mój wypasiony aparat służy do wędrówek tylko w tym celu, aby bawić się fotografią i fotografowaniem.

  5. Czekam na realcje i komentarze.
    Jeśli zagladasz do bloga w trakcie podróży to polecam gorące kapiele w którymś ze słowackich kupalisk. Relaks po wspinaczkach rewelacyjny.
    Pozdrawiam Piotruś

  6. Taki to pożyje!

  7. Wielka Fatra? Widzę, że niezrealizowana (a ładna — szlak, który zamieszczasz na ilustracji przechodziłem rok temu). Salatyn? Nie byłem… Cerkiewki drewniane — niektóre odwiedziłem.
    A zasadniczo — gratuluję wyjazdu! 🙂

  8. Dzięki. Ale dlaczego pod poprzednim wpisem?


Skomentuj

Kategorie

