Napisane przez: torlin | 27/12/2015

Zagadka epistolograficzna

Autorka listu

Kto napisał ten list, i do kogo?

„Spoglądam na drogę i widzę, że nadchodzisz, z każdej mgły i dymu wyłaniają się, śpiesząc do mnie twoje wymięte spodnie – Bez ciebie najdroższy, najdroższy, nie mogłabym widzieć, słyszeć, czuć, myśleć – a nawet żyć – kocham cię bardzo i już nigdy w życiu nie pozwolę, byśmy rozdzielili się na noc. To jak błaganie burzy o litość, zabijanie Piękna albo starzenie się, bez ciebie. Tak bardzo chcę cię całować – w szyję, tam, gdzie zaczynają się twoje wspaniałe włosy, a także w pierś – kocham cię – nie potrafię wyrazić, jak bardzo – Myśl, że mogłabym umrzeć, a ty byś o tym nie wiedział – Goofo, musisz spróbować poczuć to samo co ja – poczuć się tak samo martwo jak ja, kiedy ciebie nie ma – nie potrafię nawet nienawidzić tych cholernych ludzi – nikt oprócz nas nie ma prawa żyć – oni brudzą tylko nasz świat, ale nie mogę ich nienawidzić, ponieważ tak bardzo cię pragnę – Przyjdź Szybko – Przyjdź do mnie Szybko – gdybyś mnie znienawidził, nie dałabym sobie rady, a wrzody pokryłyby mnie niczym trędowatą – nawet gdybyś uciekł z inną kobietą, głodził mnie i bił, to wiem, że i tak bym cię pragnęła –
Kochanku, Kochanku, Skarbie, Twoja Żona”.

Responses

  1. Podpowiedź!

  2. W sumie powinienem Was przeprosić za tę zagadkę. Była za trudna, a ja za bardzo zapracowany, abym mógł się zająć własnym blogiem. Nareszcie mam dzisiaj dzień wolny.
    On – wybitny pisarz amerykański, ona – wielki, niespełniony talent, dziewczyna z problemami psychologicznymi, moja najukochańsza epoka – lata dwudzieste, Paryż, Riwiera Francuska, Nowy Jork. Bohaterowie „O północy w Paryżu”.Allena.

  3. Zelda Sayre – Fitzgerald do męża Scotta Fitzgerald…
    A na filmie też byłam – wspaniały.
    🙂

  4. Film uroczy faktycznie.

  5. Brawo, bravissimo.
    Film jest cudowny.


Skomentuj

Kategorie

