Napisane przez: torlin | 31/12/2015

Może w przyszłości powiem, rok 2016 to był dziwny rok…

2016

Zdjęcie STĄD

Wszystkim moim Przyjaciołom blogowym składam najserdeczniejsze życzenia noworoczne, aby wszystkim się wiodło w NOWYM ROKU. Życzę Wam również szampańskiego Sylwestra, przedniej zabawy z miłością swojego życia, albo spotkanie takowej akurat na Zabawie Sylwestrowej. A w trunkach nie przekraczajcie norm, bo najlepsza zabawa jest przy lekkim rauszu, a nie z twarzą wtuloną w nóżki na talerzu.

Dla mnie nowy rok 2016 będzie okresem ciekawym. Przypuszczalnie PiS pozwoli mi wybrać, czy chciałbym 1 grudnia tegoż roku pójść na emeryturę, czy też nie. Poprzednie kierownictwo mojej firmy składało mi propozycje przedłużenia zatrudnienia, nowe nie bąka nic na ten temat – może uważa, że za wcześnie.

W tym roku też będę obchodził jubileusz dziesięciolecia prowadzenia blogu i tysięcznej notki w WordPressie. Będzie się działo.

 

Responses

  1. Wszystkiego najlepszego w 2016 r!

    Dziękuję serdecznie za prowadzenie bloga i możliwość komentowania (od czasu do czasu;-)) Moje życie jest dzięki temu, być może nieznacznie, ale jednak lepsze;-)

  2. Trzymajcie się zdrowo i cyber-zdrowo w 2016 roku!

    Ruszajcie się dla zdrowia i wydłużcie swoje hasła do co najmniej 16 znaków dla cyber-zdrowia!

    http://biz.blox.pl/2015/12/DwaatY-sionce16.html

  3. Gszczepa, bardzo dziękuję za miłe słowa, nawet nie wiesz, jakie to jest ważne przeczytać coś takiego.
    ————–
    TesTequ, też się trzymaj, tylko nie wydłużaj sobie już tras do biegania. A co do haseł – tak się zastanawiam, czy ja muszę chronić wszystko aż do bólu, z wyjątkiem haseł bankowych. Przecież nie ma u mnie niczego interesującego.

  4. Wszystkiego najlepszego w 2016.
    „… czy ja muszę chronić wszystko aż do bólu… . Przecież nie ma u mnie niczego interesującego.”
    czyli wzbudzasz pożądanie podobne jak Święte Świętych.

  5. Wszystkiego dobrego.


Skomentuj

Kategorie

