Napisane przez: torlin | 24/08/2016

Nowy Hyde Park

Zachód słońca w Indiach

Zachód słońca w Indiach

Skyscanner zrobił nową funkcję w swojej wyszukiwarce, jeżeli to okaże się prawdą, dla mnie to będzie prawdziwa rewolucja. W pole „Dokąd” wpisuje się „wszędzie”, a w dni „cały miesiąc” albo „cały rok”, i wyszukiwarka pokazuje ci najtańsze połączenia międzykontynentalne. Dla takich ludzi jak ja to jest cudowne rozwiązanie, ponieważ zawsze miałem problem z wybraniem czegoś interesującego, trzeba było koniecznie podać miejsce przylotu i konkretne daty z dokładnością do trzech dni.


Legia awansowała do Ligi Mistrzów, ale do szału doprowadzają mnie wypowiedzi zawodników, że najważniejsze, że awansowaliśmy, i nikt po latach nie będzie pamiętał, w jakim stylu. Otóż będzie pamiętał. Cholery zarabiają takie pieniądze, i wstydu nie mają pokazując tak tragiczną piłkę nożną. Ja bym się spalił ze wstydu, a nie cieszył.


Zaczynam się bać o Warszawę, PiS wyraźnie wzmógł ofensywę w tym kierunku, aby przejąć stolicę. I znowu staję przed takim samym problemem, jak było w przypadku PO. I co z tego, że to wszystko się mówiło przez lata, sam pisałem w swoim blogu na ten temat. Teraz pozostaje mi albo przyznać prawdę PiSowi, albo poprzeć HG-W. Wybór między dżumą a cholerą.


To samo co z Legią jest z olimpijczykami. „Jesteśmy lepsi niż przedtem”. Tymczasem dla mnie olimpiada w Rio była tragiczna dla Polaków. Węgrzy mają 8 złotych medali.


Nadchodzą upały. Rychło w czas.


Jeziorki na mapie Ursynowa

Urząd dzielnicy Ursynów nareszcie zajął się najbardziej zaniedbanym obszarem urbanistycznym (jak to pięknie nazywa MSI, tymczasem są to osiedla w ramach dzielnic warszawskich) czyli Jeziorkami (z punktu widzenia formalnego istnieją Jeziorki Północne i Południowe). Olbrzymi obszar, obejmujący prawie połowę terenu Zielonego Ursynowa, żył jak w średniowieczu. Bez drogi jezdnej, kanalizacji, autobusu. Na terenie Jeziorek Południowych wprowadzili nowy autobus, mają zrobić porządek z dwoma „dworcami” Warszawa-Jeziorki i Warszawa-Dawidy i z całą trasą radomską, tak że powstał niedaleko mojego domu nowy przystanek autobusowy. Sam autobus chodzi wprawdzie raz na godzinę, ale zawsze.


Nie mogę doczekać się urlopu.

Responses

  1. Porządkują Twoje okolice? To budowa ekspresówki się pewnie szykuje pod Twoim płotem. Na szczęście nikt nie chce reprywatyzować przedmieść, bo i po co? 😉

  2. Z panią prezydent Warszawy łączy mnie to, że razem kończyłyśmy to samo liceum.
    I podobno jest dobrym prawnikiem – ale to już wiem od znajomej świeżo-upieczonej prawniczki, która miała HG-W za promotorkę.
    A wybór oczywiście należy do Ciebie.
    Pozdrawiam
    P.S. A na moich peryferiach budują kolejne stacje metra. Nie podejmuję się opisać jaki mam w związku z tym bałagan w dzielnicy.

  3. Cóż mogę powiedzieć, jak nawet paszportu nie mam:)
    Na razie mi niepotrzebny.
    Ja korzystam z azair – wymieniona funkcja tam działa.

    Jeśli chodzi o Warszawę – gdybym mogła, to głosowałabym na H. G-W

    Nie mam złudzeń, że ktoś bez wsparcia, mógł bezkarnie takie rzeczy wyczyniać.
    Myślę, że w ten biznes umoczeni są przedstawiciele wszystkich partii, które były u władzy.
    H.G-W czyniła choć pozorowane działania , w przeciwieństwie do poprzedników.

    Sprawa z PIS wygląda beznadziejnie. Zmierzamy w kierunku Korei pn., a opozycja jest bezideowa – zupełnie nieprzekonywująca.
    Populizm zwycięża.
    Będzie ciężko.

    Sportem się nie przejmuję odkąd usłyszałam od jakiejś gwiazdy PIS , że jest lepiej (piłka nożna)- bo dobra zmiana nadeszła.
    Dziś czytałam, że dzięki 500+ nastąpił wzrost narodzin dzieci = no proszę dzięki dobrej zmianie ciąża w Polsce trwa tylko 4,5 miesiąca.
    Zawsze to coś.

  4. „albo przyznać prawdę PiSowi, albo poprzeć HG-W. Wybór między dżumą a cholerą.”

    Nie ma żadnej możliwości jakiejś trzeciej drogi?

  5. Piękny ten zachód słońca w Indiach, Piękny:-))

    gszczepa

    Pewno jeszcze jest czarna ospa albo tyfus.

  6. U.W.!
    Gdzie byłaś, jak Cię nie było!!! Witam 😀
    ————————
    Mario!
    Prawie ze wszystkim się zgadzam, ale żyć bez paszportu, nie wyjeżdżać poza Unię. Coś strasznego, dla mnie chyba największa kara.
    ——————–
    Stokrotko!
    Jak coś się buduje czy sprząta, to na początku musi być bałagan. Pomaluj pokój, umyj umywalkę, połóż kostkę na podjeździe. Kiedyś cała Aleja Niepodległości była wyłączona z ruchu. A później będzie pięknie.
    ———————
    TesTequ!
    Pisałem już w tym blogu, że marzę o autostradzie wzdłuż linii radomskiej jako S7, przedłużenie już istniejącej autostrady prowadzącej od Marynarskiej do autostrady A2.
    ——————
    Gszczepa!
    Chyba, żeby się znalazł jakiś nowy kandydat z KOD-u.
    ========================
    Rzeczywistość przekroczyła moje przerażenie.
    ———————-
    Pani Hanna G-W powiedziała, że nic nie wiedziała. Ta kobieta jest chodzącą tragedią, przecież teraz zjedzą ją żywcem. Po pierwsze – jak to – nic nie wiedziała? Nie raczyła się zainteresować? A po drugie – w momencie największego ataku na nią wyjeżdża na urlop? Czarno to widzę.
    ———————–
    Legia wylosowała to, co wylosowała. Może od razu poprosić o walkowery, będzie tylko 0:18, bo w rzeczywistości będzie gorzej.
    ————————-


Skomentuj

Kategorie

