Napisane przez: torlin | 31/12/2016

Szczęśliwego Nowego Roku

2017

Oby Wam i mnie się wiodło w nowym roku 2017. I aby Sylwester i Nowy Rok był  huczny i wspaniały. Dla mnie być może będzie to jeden z najważniejszych „roków” w moim życiu, bo wszystko wskazuje na to, że będzie to ostatni rok mojej pracy zawodowej.

A moje plany? Może wreszcie wyjadę na ten Tajwan, bo wybieram się jak sójka za morze. We wrześniu z kumplem wybieram się we włoskie Alpy pochodzić od schroniska do schroniska. Teraz mam zamiar odmalować swój pokój i zrobić sobie szafę-bieliźniarkę. A w styczniu pies ma operację. Nie są to jakoś olbrzymie plany, ale będą weryfikowane na bieżąco.

Wszystkiego najlepszego. Spotkajmy się w 2017 roku.

Responses

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Powodzenia w realizacji wszystkich planów.

    Aby nam się wszystkim nadal tak dobrze rozmawiało na Twoim blogu.

  2. Jacku,
    wszystkiego najlepszego w 2017 – a w szczególności realizacji bliższych i dalszych planów podróżniczych!

  3. WNWNR

  4. Gszczepa!
    Zawstydzasz mnie, jestem raczej przygotowany do ataków na mnie, a nie na słowa komplementów. Ale dziękuję bardzo.
    ————-
    Szymonie -Geografie!
    A jakie Ty masz plany górskie? Dzięki i nawzajem. 😀
    ———-
    Telemachu!
    Co to jest WNWNR? Przeszukałem Internet i guzik. Podejrzewam, że jest to „wszystkiego najlepszego w Nowym Roku”. Jeżeli tak, to wzajemnie. Dzięki.

  5. Zatem niechaj Ci się spełnią plany i nadzieje…
    Kłaniam nisko:)

  6. Miło mi, że wpadłeś. Wachmistrzu, życzę Ci w nowym roku jak najmniej zmartwień w temacie wiadomym, i odwrócenia stosunku ilość pracy > ilość pieniążków.

  7. Oby w 2017 roku nasza wyobraźnia nadążała za rzeczywistością! #imagineskopia

  8. @Torlin
    Na pewno Alpy Bohińskie (h max = 1922 m n.p.m.), oczywiście w pakiecie z zaliczeniem do końca słoweńskiej sieci kolejowej 😉

  9. Szymonie!
    Naszukałem się tych Alp Bohinjskich, nawet w przewodniku po Alpach Julijskich nie ma takiego rozdziału. Ale znalazłem w końcu rzecz znakomitą, może Ci się przyda
    http://morgusiowe-wedrowki.blogspot.com/2013/10/alpy-julijskie-urok-wapieniem-pisany_19.html

  10. Miej się dobrze Torlinie i niech szczęsliwe drogi wiodą w Nowym Roku
    Serdeczności z Krainy Loch Ness

  11. Wszystkiego dobrego.
    Aby zaplanowane peregrynacje okazały się niezwykle udane:)

  12. Mario! Szczurku!
    Bardzo dziękuję i Wam też życzę wspaniałych podróży i wielu wrażeń w nowym roku.

  13. Realizacji wszystkich planów w 2017 roku życzę!
    Powodzenia!

  14. Dzięki Stokrotko, i wzajemnie.


Skomentuj

Kategorie

