Napisane przez: torlin | 16/02/2017

Inkub i sukkub

sukkub-w-brazie

Sukkub w brązie

Od razu odpowiem, bo się nie będę znęcał nad swoimi Kochanymi Komentatorami; inkub to jest demon dręczący seksualnie kobiety podczas snu, najczęściej pod postacią atrakcyjnego młodego mężczyzny, sukkub robi dokładnie to samo z mężczyznami pod postacią cudownie seksualnej kobiety.

I od razu powiem, że są to bardzo przydatne demony, sprzyjające ludziom. Czy jest coś piękniejszego niż być molestowany przez przepiękną kobietę we śnie. Jeżeli chodzi o kobiety seksuolodzy już od dawna biją na alarm, że diagnozowanych jest coraz więcej przypadków choroby wdowiej (uczenie nazywanej Zespołem Kehrera , który wiąże się z Zespołem „Demona Nocy„). Choroba wdowia jest to boleśnie, fizycznie, odczuwany brak kontaktów seksualnych, względnie niezadowolenie z ich przebiegu. Oczywiście najczęściej dotyka to wdów; kobiety mające całkowicie zdrowy i normalny stosunek do seksu zostają ni stąd ni zowąd tego pozbawione. Panie te bardzo często są już w wieku, w którym trudno znaleźć partnera, a nawet jeżeli taki się znajdzie, mogą one żyć w dalszym ciągu niezaspokojone. Obok wdów następną grupą społeczną dotkniętą tą chorobą jest cała armia żon opuszczanych na wiele dni, tygodni, miesięcy, z powodu charakteru pracy zawodowej: marynarze, żołnierze (szczególnie w misjach i na kontraktach), pracownicy oddelegowani do dalekich krajów (platformy naftowe, bazy), kierowcy TIR-ów, którzy w naszych czasach potrafią w ogóle do Polski nie przyjeżdżać (zabity w Niemczech Polak jechał swoim TIR-em z Włoch do Niemiec), teraz należy dodać emigrację zarobkową.

Ale są i inne powody:

– różne temperament partnerów – kobieta potrzebuje kilku współżyć w tygodniu, a jej partner nie ma takich pragnień,
– niesprawność (nieumiejętności) partnera, co skutkuje brakiem orgazmów,
– konflikty emocjonalne między partnerami (relacje miedzy nimi),
–  nieumiejętność wyrażania swoich potrzeb emocjonalnych i seksualnych przez kobietę. Jako mężczyzna muszę stwierdzić, że często nasze boginie oczekują, że mężczyzna sam się domyśli, jakie są jej potrzeby lub jakie pieszczoty ją zadowolą.

Skutkiem jest Zespół Kehrera, kobieta jest rozdrażniona, jej zachowanie przypomina zespół napięcia przedmiesiączkowego, jest nadmiernie pobudzona, ciągle podenerwowana, czasem niemiła, awanturująca  się z byle powodu. W tej chorobie romans z kochankiem ani masturbacja nie pomagają, a wręcz przeciwnie, objawy nasilają się. I wtedy kobieta oddaje się we władanie (objęcia) zespołu „Demona Nocy” czyli sukkuba, podczas jego wizyty czuje niesłychane podniecenie seksualne, dotyk ciała partnera, aż do orgazmu włącznie.

Jak te problemy są ważne w życiu człowieka udowadniają odpowiedniki sukkubów i inkubów istniejące we wszystkich kulturach świata i we wszystkich wiekach. Dla ciekawostki dodam, że w kulturze arabskiej sukkub to był dżin. Więc pamiętajcie, że jak w nocy usiądzie ktoś na was i poczujecie rozkosz, to znak, że demon dorwał się do was. I jutro będziecie jak nowonarodzeni, bez żadnych Kehrerów.

Mayday, mayday. Do mnie, dzieci wdowy.

Kochane Komentatorki  emotikon-przymruzone-oko Ps.  Dla mnie śmieszne jest pochodzenie obydwu nazw, inkub to jest” leżeć na czymś”, a sukkub to „leżeć pod kimś”. I równie śmieszne są listy zrozpaczonych internautów: „Poradźcie mi, jak przywołać sukkuba?”

Responses

  1. A ja myślałem, że kobieta jest awanturująca się z byle powodu, gdy nie ma krawata! 😀

    Torlin pisze: Dla ciekawostki dodam, że w kulturze arabskiej sukkub to był dżin. Więc pamiętajcie, że jak w nocy usiądzie ktoś na was i poczujecie rozkosz, to znak, że demon dorwał się do was. I jutro będziecie jak nowonarodzeni, bez żadnych Kehrerów.

    Jeśli to dżin, to w łóżku znajdziemy pustą butelkę po dżinie i rano będziemy mieli kaca, a nie samopoczucie noworodka! 😀

  2. Hmm, poruszone są sprawy heteroseksualne a inne.. ?

    Na karczmach , W budowlach starych tę symbole tych dwóch demonów były nad drzwiami,żeby przybysze wiedzieli iż i z takich usług mogą skorzystać.

    Ps.
    A jak tam sprawa ma się i u innych grup zawodowych , mam na myśli zakonnice , zakonników, bo u księży wiadomo , kochanki bywają i dzieci też.
    W końcu to nie grupa aseksualna. 😈

    Zdaje się że w Irlandii przy klasztorach kobiecych odkryto mnóstwo zakopanych noworodków, podobnie było i w Hiszpanii.

    Kanajdyczycy dowodzą ,że Matka Teresa z Kalkuty była sadysta.

    Czyli nic , jak nam się wydaje. Znaczy czarno-białe. ⛪

  3. „Czy jest coś piękniejszego niż być molestowany przez przepiękną kobietę we śnie.”
    Dwa błędy w jednym zdaniu. Zgaduj jakie.

  4. TesTequ!
    Nie przepadam za dżinem,
    ————–
    Julu!
    Jakiej ja mam dać wielkości przymrużone oko w emotikonie, żeby wszyscy wiedzieli, że ta notka jest żartem? Nie chcę Julu po raz kolejny czepiać się księży i sióstr, dałem im spokój.
    ——–
    Zeenie!
    Nie mam najmniejszej ochoty.

  5. Ta notka jest żartem? O nie! Tak dłużej być nie będzie! My tu na poważne dysputy przychodzimy, a Pan sobie kpisz, marząc o pieszczotach śpiącej kobiety!

  6. Zwróciłeś się do Komentatorów, więc nic nie przeczytałam.
    Nie zauważyłam też wcale skierowanego do Komentatorek przymrużonego oka. Za małe.
    🙂

  7. Po prawdzie jak mawiam, że mawia Imć Wachmistrz powiodłeś temat Torlinie, najdelikatniej to określając po cienkiej czerwonej linii 🙂 Ale niech Ci będzie, bo pewnie sam miałeś podobne odczucie zamieszczając na końcu stosowną emotkę. Nie wiele to zmienia, bo zapewne Szanowne Czytelniczki i tak odczytają tekst jako wpis posadowiony w obszarze mizoginii (a może jedno „i” – nie wiem). Ale jak wiadomo jest ryzyko jest zabawa 🙂 Niemniej temat warto kiedyś rozbudować, chociażby o mit Lilith i jej potomstwo, czyli rzymskie striges, czy też rodzime strzygi, co samo w sobie, nie mówiąc o podobieństwie nazewnictwa, wydaje się interesujące.
    Serdeczności dla Zebranych z Krainy Loch Ness

  8. Ciekawy temat 🙂 O Sukkubach wiem nie od dzisiaj, natomiast Inkubusy są dla mnie nowością 🙂 Słyszałem o nich jedynie w kontekście pewnej piosenki lata temu…coś w tekście o inkubach było, ale tytuł mi uciekł.

    W każdym razie, wydaje mi się, że nie tylko kobiety w opisanych przez Ciebie sytuacjach na to cierpią, ale chyba także i faceci – zwłaszcza ci pozbawieni zwykłych sposobów przemieszczania się. Bo jeśli umysł i uczucia w miarę sprawne, to i potrzeby seksualne też są.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na jubileuszową balangę 😉 Tym bardziej, że jest też coś, co dotyczy Ciebie 😉

  9. Stokrotko!
    Szkoda, że nie przeczytałaś tekstu. Zadziwiony jestem tylko tym, że w tym nieczytaniu doszłaś do ustępu ze zmrużonym oczkiem i stwierdziłaś, że jest za małe.

    Zaiste, zadziwiające.
    ————–
    Szczurku!
    Zadziwiasz mnie! To na poważne tematy nie można pożartować? Przypomina mi to słynne awantury po emisji „Giuseppe w Warszawie”, że z okupacji nie wolno się śmiać, że łapanki, rozstrzelania, Aleja Szucha.
    Ja mam patologiczny wstręt do kobiet? Zaiste, zadziwiasz mnie.
    Przez dwa „i”.
    —————–
    Celcie!
    Odpowiadając na poważnie, oczywiście, że te problemy dotykają również mężczyzn. I tu nie chodzi tylko o niesprawność ruchową, bo ja przecież jestem wdowcem. Ze mną jest ten kłopot, że podobają mi się kobiety znacznie młodsze ode mnie.
    Powiem Ci szczerze, że jestem przeciwnikiem traktowania wszystkiego niesłychanie poważnie. Trochę humoru na tematy kontrowersyjne nie tylko wprowadza dystans do zagadnienia, ale daje nam zwolnienie z obowiązku bycia zawsze poważnym.

  10. Torlinie!
    Przecież ja żartowałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Chyba mamy jednak całkiem inne poczucie humoru.
    Szkoda.

  11. I jeszcze…
    Przeczytałam twoją odpowiedź Celtowi.
    Zapewniam Cię, że nie ma z Tobą żadnego kłopotu. To, że Ci się podobają kobiety dużo młodsze od Ciebie jest całkiem normalne. Mnie z kolei bardzo podobają się mężczyźni dużo młodsi ode mnie. – najwyżej 40 letni. /I myślę, że nie mnie jednej./
    Po prostu młodość jest piękna.
    A my jesteśmy estetami.

  12. Inkuby i sukkuby przegrały jutubem. To koniec.

  13. Stokrotko!
    Mamy chyba rzeczywiście różne poczucie humoru, ponieważ i komentarz również był żartem, i dlatego dałem buźkę z przymrużonym oczkiem. Trudno. Podejrzewam, że jesteśmy za zbyt silnymi osobowościami, to we dwójkę pewnikiem byśmy się zagryźli. 😉 (uwaga, achtung, wnimanje, to jest uśmieszek-emotikonek, komentarz jest przewrotnym żartem!!!!!)
    ————–
    Jeżeli chodzi o kobiety 40-letnie są jak najbardziej w moim typie. Szczególnie taka jedna.
    —————
    TesTequ!
    Z YouTubem przegrają wszyscy, nie ma mowy. Ale jest to coś znakomitego, jaka wspaniała ilość filmów dokumentalnych, historycznych, edukacyjnych. Jestem „za”.

  14. Torlinie 🙂

    Po pierwsze dziękuję że jesteś ze mną w tym jubileuszowym dniu. A po drugie, przepraszam, jeśli mój komentarz tutaj zabrzmiał zbyt poważnie… Po prostu trochę smutno kiedy patrzę na osoby prawie 10 lat młodsze ode mnie, które już mają żony/mężów i dzieci. No a będąc facetem, który wszystko poza nogami ma w miarę sprawne, po prostu tęsknię do pewnych rzeczy, to wszystko… 🙂

  15. To pozostaniesz w niewiedzy, ale to chyba Ciebie nic a nic nie przeraża…

  16. Celcie!
    Świetnie Cię rozumiem.
    ———————-
    Zeenie!
    Żeby było jasne, mój komentarz z 23.08 wynikał z faktu, że trafiłeś w mój czuły punkt. Wydaje mi się, że piszę dobrze po polsku, ale każdy ma prawo do błędów. Gdyby Twój komentarz wyglądał tak: tekst odnoszący się do notki, a na końcu, w ostatnim akapicie stwierdzenie: „Czy Ty wiesz Torlinie, że w zdaniu „…” popełniłeś dwa błędy? – to byłaby inna rozmowa.
    Tymczasem z Twojego komentarza wynika, że treść notki obchodzi Cię tyle co zima z 1369 roku, a ważne jest znajdowanie błędów u blogerów. Wiesz, co się ciśnie wtedy na usta? Rzecz nie do druku.

  17. Inkub, sukkub

    Eeee tam, nie ma to jak TOKOLOSZI.

    Pozdrawiam

  18. Vandermerwe!
    Już myślałem, że zabłądziłeś w bezkresnym interiorze RPA. Wprawdzie tutaj znalazłem wiadomości na temat tego karła
    https://en.wikipedia.org/wiki/Tikoloshe
    ale z tłumaczenia nie wynika, że on „posiada” ludzi we śnie.

  19. Tak sobie myślę, że żyjemy w patrachialnym świecie , gdzie jest obowiazkowa męska rywalizacja , kobiety uczestniczące w życiu społecznym tylko ja naśladują , są nawet bardziej męskie w zachowaniach.

    Gdyby był matriachtat to zamiast rywalizacji bylaby i wspolpraca i wspolodczuwanie i nie byłoby zapotrzebowania na tego rodzaju demony we śnie i nie tylko.
    Myślę , że świat byłby pełen miłości.

    Kto był przed Ewą ? – Lilith ! ( szczur z loch ness )

    Tę demony obu płci i ich synonimy w innych kulturach , to Jej dzieci. 👿
    No ale ten mit tworzyli , jak zawsze mężczyźni. ☺

  20. Notka w stylu ,,Pięćdziesiąt twarzy Torlina ” 🙂

    Aż chciałoby się zanucić:

    ,,Jak pan się trzyma!
    Jak pan się trzyma!
    To nie do wiary jak na ten wiek
    Pana nie ima
    Się wcale zima
    Pan jakby w jesień dopiero wbiegł!
    Chce się
    Przez te jesień
    Równocześnie
    Z panem biec.
    To pośród błoni
    Wzajem się gonić
    To wśród jabłoni
    Cienistych lec….”(tekst Jeremi Przybora)

    I jeszcze głos oddam Krystynie Sienkiewicz :-)))

  21. Torlin pisze: Gdyby Twój komentarz wyglądał tak: tekst odnoszący się do notki, a na końcu, w ostatnim akapicie stwierdzenie: „Czy Ty wiesz Torlinie, że w zdaniu „…” popełniłeś dwa błędy? – to byłaby inna rozmowa.

    Torlinie, najwyższy czas, żebyś opublikował notkę z regulaminem komentowania i wzorcem prawidłowego komentarza. Wtedy Zeeny i TesTeqi nie będą mąciły i zaśmiecały. I zapanuje szczęśliwość powszechna.

  22. Dobrze Julu, zastanówmy się poważnie, co by było, „gdyby był matriarchat „. Zadaję poważne pytanie, czy kobiety posiadając władzę nad mężczyznami potrafiłyby doprowadzić do sytuacji, w której każdy mężczyzna miałby kobietę i jednocześnie satysfakcję z seksu. Bo jak ja znam najróżniejsze dyktatury, to są one zazwyczaj pełen patologii i nierówności.
    ————-
    U.W.!
    staram się jak mogę, i nie mogę się opędzić od komplementów 😉
    ———–
    TesTequ!
    Dałem przykład ze znaczkami pocztowymi, mogę dać o spotkaniu Wielbicieli Mokrych Ręczników o Wymiarach 140×70. TesTeq wchodzi i mówi: „Ale głupimi sprawami się zajmujecie, a w ogóle przewodniczący robi błędy językowe”, i po powiedzeniu tej myśli wychodzi. Jak się czuje przewodniczący zebrania? A jak przysłuchujący się członkowie? Czy naprawdę do tego potrzebny jest regulamin?

  23. Czy ja pisze o dyktaturze ?… Czy to co obecnie mamy w świecie – nazywa się dyktatura ?.. Ja pisze , że świat jest tworzony i zdominowany przez mężczyzn. Ich sposób myślenia , ich religia, ich filozofia itd,..
    Ta twoja ” dyktatura”., chociażby – to twoje myślenie,
    Kobiety jezeli pozwoli im sie samodzielnie myslec a nie myśleć za nich stworzylyby świat lepszy dla ludzi , bo taka jest ich filozofia zycia.
    Nie myślę o kobietach ,które przyjmują filozofię życia mężczyzn.
    Tak się wypowiada też moja ulubiona reżyserka A, Holland o umiejetnosci współpracy z kobietami w zawodzie I np. o nie umiejętności współpracy mężczyzn z racji rywalizacji.
    😇

  24. Bardziej dosadnie. Koleżanka blogowa ,która robi karierę naukową w USA ,zdolna , choc raczej Nobla nie zdobędzie. Jej ksywka to” heliska ” z racji wykonywanego zawodu – zauważyła ,że świat się kręci wokół 4-liter i pewnym męskim organem podpiera. To właśnie ta męska filozofia , której i ty jesteś zwolennikiem ! ☺

  25. Eeeeeeeee tam Julu, to jest zwyczajna nieprawda, i nawet nie mam o co się obrażać. Coś mi się wydaje, że Ty starasz się wszystko przedstawić à rebours. Ale na moje pytanie nie odpowiedziałaś.
    Powiem szczerze, mam już swoje lata, i wiecznie słyszę od kobiet, że wolą pracować z mężczyznami.
    Ile ja notek napisałem, które się kręcą wokół czterech liter? I męskiego organu? Nawet ze zwykłego satyrycznego wpisu zrobiłaś Wielką Sprawę.
    Znam mnóstwo osób, którym życie nie kręci się wokół 4 liter.

  26. Ale żyją w takim świecie. ☺

  27. Torlin pisze: Czy naprawdę do tego potrzebny jest regulamin?

    Tak.

    Skąd na przykład wiesz, czy Zeen nie smaży tych swoich komentarzy brudnymi paluchami? A jak napiszesz w regulaminie, że przyjmujesz tylko komentarze czyste, niewysmarowane smalcem, to będziesz mógł nałożyć na urwisa regulaminową karę. Bez regulaminu żyć się nie da, bo niby na jakiej podstawie upominasz komentatorów? Widzimisię? Samosąd? Anarchia? 😀

  28. Jula 😀 pisze: Kobiety jezeli pozwoli im sie samodzielnie myslec a nie myśleć za nich stworzylyby świat lepszy dla ludzi , bo taka jest ich filozofia zycia

    Osochozi?

    A kto zabrania myśleć? To się dzieje w głowie i tego nie da się zabronić. Najwyżej ktoś może być niezdolny do logicznego myślenia. Ale braku logiki też zabronić nie można.

  29. TesTeg,
    U nas myśleć zabrania religia. Nasz kraj jest podporzadkowany kk a kapłani to mężczyźni.
    Religia jest wprowadzona do sfery publicznej i decyduje , ma wpływ na wiele ustaw ,które są wprowadzane i wymuszane pod groźbą kary w naszym kraju. Krzyż w Sejmie , w szkołach , czy w urzędach. To narusza moja wolność osobista i moja godnosc mimo ,że logicznie myśląc ustrój państwa określa konstytucja z 1997 jako państwo suwerenne.
    I tak z ciekawostek. 😉
    Jedynym polskim uczonym z nagroda Nobla, to kobieta i to tylko dzięki emigracji .W Polsce mogla byc tylko guwerantka .
    Ktoś zabranial jej u nas myśleć na uczelniach w naszym kraju i innym też , nadal ,skoro z naszego kraju w dziedzinach nauki nie ma kandydatów do tej nagrody. ☺

  30. Jula 😀 pisze: U nas myśleć zabrania religia.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że to nielogiczne. Jeśli religia zabrania Ci myśleć, to nie wolno Ci myśleć, ani tym bardziej pisać o tym, że religia zabrania Ci myśleć.

  31. Tes Teg,
    Skoro piszesz ,że jest nielogiczne, to znaczy ,że taki jest wpływ religii. Czyli religia zabrania myśleć.


Skomentuj

Kategorie

