Napisane przez: torlin | 29/04/2017

Przerwa

Nie chcę po raz kolejny kończyć blogu, bo sam zdaję sobie sprawę z tego, że jest to śmieszne. Ale ja się wypaliłem, i zaczynam to robić z musu. Oprócz tego w przedpoprzednią sobotę zawaliło się moje zdrowie, mało brakowało, abyście w ogóle nie mieli Torlina. Nie bardzo chcę pisać, o co chodzi, ale muszę odpocząć od wszystkiego. Teraz mam przerwę wczesnomajową, później tydzień pracy, i rozpoczynam dwutygodniowy urlop. W pierwszym tygodniu remontuję mój pokój, 14.V. mam komunię swojej najstarszej wnuczki, a 15.V. wyjeżdżam do Krakowa i do Piwnicznej. Jak nie zmienię do tego czasu zdania, to spotkamy się po ok. 23 maja.

Trzymajcie się Przyjaciele.

Responses

  1. Wracaj do zdrowia.

  2. Pogadamy w Krakowie, wyślę Ci niedługo e-mail. Dzięki.

  3. Trzymaj sie zdrowo.

  4. Torlinku
    Podziwiam Cię bardzo. Życzę zdrowia.

  5. Bardzo mili jesteście. Póki co walczę o prowadzenie w dalszym ciągu dotychczasowego życia i mam nadzieję, że wygram. Dzięki za miłe słowa.

  6. Bądź zdrów!

  7. Też zdrówka życzę .☺

  8. Powodzenia.

  9. Też miałem przerwę w życiorysie, 3 lata temu albo coś koło tego. Niewiele brakowało żebym wykorkował. Jak organizm mówi „przestań”, to, Qwa, przestań, bo będzie koniec zamiast przerwy! Ale wewogóle jeszcze damy radę, stare dziady! 3maj się!
    Pozdrawiam! (to od ZDROWIA!)
    Walden

  10. Jakie samopoczucie po wyborach we Francji. Poza wiadomo, skutkami politycznymi, ja jestem usatysfakcjonowany ,że wbrew obowiązującym wręcz kanonie dominującym , żona wybranego , nowego prezydenta Francji jest od niego starsza o 25 lat !..
    Świetna babka, Jej pewności siebie i odwagi mogą pozazdrościć wszystkie kobiety na świecie. 😉

  11. Jula pisze: ja jestem usatysfakcjonowany

    Wydało się! Ładnie to tak się podszywać pod inną płeć?

  12. TesTeg,
    przepraszam za końcówkę (meska) ale to z pośpiechu , nie zauważyłam. 😉
    👫
    Torlin, to chyba teraz wypoczywa , dochodzi do zdrówka i jak wróci , to napisze , pochwali się , w jakich to ekskluzywnych warunkach się wylegiwał .
    🍸 🏄

  13. Torlinie co u Ciebie ? mamy dzisiaj 24.


Skomentuj

Kategorie

