Napisane przez: torlin | 15/12/2023

Przepraszam

Przepraszam, że się nie odzywam, ale mam wielkie problemy. Nie dotyczą one bezpośrednio mojej osoby, więc nie mam na nie żadnego wpływu, i nie dotyczą spraw zdrowotnych (wszyscy zdrowi). Ale sytuacja zabiera mi wszelkie myśli i nie mam serca do jakiejkolwiek innej działalności. Sorry.

Ps. Moje zdjęcie z Lizbony do dowolnego wykorzystania.


Odpowiedzi

  1. Trzymaj się!

  2. Dzięki Gszczepa, ale to jest właśnie najgorsze – bezsilność i bezradność. A do tego „I w ogóle się babuni na parter nie wpuszcza”. Ja dowiaduję się – jak zdradzana żona – ostatni. „Po co babcię denerwować, niech się babcia cieszy”.

  3. Zdrowych Świąt i pomyślności w Nowym Roku!

  4. Hrabia po dłuższym pobycie za granica wraca do swoich posiadłości. Na dworcu czeka na niego zaprzęg koni i wierny sługa Jan.
    – No i cóż tam zdarzyło się nowego we dworze podczas mojej nieobecności Janie?
    – Nic nowego Jaśnie Panie… no może tylko to że Azorek zdechł.
    – Azorek ?! Mój ulubiony pies? Jak to się stało?
    – Ano nażarł się końskiej padliny to i zdechł.
    – A skąd we dworze końska padlina?
    – Konie się poparzyły to zdechły.
    – Jak to konie się poparzyły ??… Od czego?
    – Od ognia Panie jak się stajnia paliła.
    – A kto podpalił stajnie?
    – Nikt od płonącego dworu się zajęła.
    – Na miłość boską to i dwór spłonął? Jakim sposobem?
    – Ano po prostu. Świeczka przy trumnie teścia Pana hrabiego się przewróciła i firany się zajęły.
    – Och! A czemu mój teść umarł?
    – Bo Jaśnie Pani uciekła z tym oficerem co się z nim od trzech lat spotykała.
    – Spotykała się od trzech lat?! To przecież nic nowego!
    – Właśnie mówiłem Jaśnie Panie że nie zdarzyło się nic nowego.

  5. Dawno temu w Ilustrowanym Tygodniku Rozrywkowym bylo cos takiego:

    Hrabia: Janie wytrzyjcie kurze.
    Jan: Panie hrabio, a gdzie kura?

    Poza tym: Wesolych Swiat.

  6. Dużo optymizmu, zdowia i szczęścia w Nowym Roku.

  7. Mam nadzieję, że sprawa, co tak Ci głowę zaprząta, rozwiąże się niedługo pomyślnie i będziesz znowu miał więcej czasu na inne rzeczy 🙂

    Dobrego Nowego Roku, Torlinie – dla Ciebie i Najbliższych 🙂

  8. Witam w nowym , kolejnym roku..

    No cóż , po kolei znikają blogi…

    Życzę wszystkiego dobrego w realu. 👋

    Pozdrawiam !


Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

Kategorie